عیادت از دانش آموزان مصدوم کرمانشاهی

نماینده ویژه وزارت آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه این وزارتخانه، چهارشنبه شب با حضور در مرکز آموزشی، درمانی آیت الله طالقانی شهر کرمانشاه، از مصدومان سانحه تصادف دانش آموزی عیادت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 «علیرضا کمرئی؛ با همراهی «مجید یزدان پناه» مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های دانش آموزان درگذشته، از سایر دانش آموزان بستری در این بیمارستان عیادت کرد و با والدین آنان دیدار نمود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، با اندوهناک توصیف نمودن سانحه مذکور تصریح کرد: این وزارت تا اتمام روند درمان دانش آموزان و پس از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نمود.

معاون وزیر آموزش و پرورش صبح پنجشنبه در نشست بررسی وقوع این حادثه در استانداری کرمانشاه با حضور استاندار و مسوولان استانی شرکت می‌کند.

حال عمومی دانش آموزان مصدوم خوب است

رئیس بیمارستان طالقانی کرمانشاه نیز در ارتباط با آخرین وضعیت مصدومان گفت: از ۱۸ مصدوم تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان در محور هلشی به ماهیدشت چهار دانش آموز ترخیص شدند.

دکتر «خسرو فرهادی» افزود: ۲ نفر از مصدومان به علت خونریزی تحت عمل جراحی قرار گرفتند که حال عمومی آن‌ها هم اکنون خوب است.

وی اظهار کرد: از لحاظ سطح بندی تریاژ حال عمومی ۱۲ نفر دیگر نیز در سطح ۳ و ۴ قرار دارد که بعضی از آن‌ها می‌توانند ترخیص شوند.

دکتر فرهادی افزود: دانش آموزان مصدوم در این حادثه عموما دچار شکستگی از ناحیه دست و پا، لگن، پارگی پیشانی و لب و آسیب دیدگی صورت شده اند که اقدامات درمانی لازم برای آن‌ها صورت گرفته است.

صبح چهارشنبه بر اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان در بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه متأسفانه ٢ تن از دانش آموزان به نام‌های «مبینا مرادی» و «عسل افوت» جان باختند و ١۶ نفر نیز مصدوم شدند.

این حادثه در مسیر روستای «دولت‌آباد» به ماهیدشت در حوالی سه راهی «نجفعلی خان» شهرستان کرمانشاه اتفاق افتاد.

بخش ماهیدشت از توابع شهرستان کرمانشاه در ۳۰ کیلومتری غرب شهر کرمانشاه واقع شده است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =