بخشش اضافه خدمت سربازان وظیفه/کسر خدمت سربازان «پدر»

سردار کمالی از موافقت رهبر معظم انقلاب برای بخشش اضافه خدمت سربازان در حال خدمت به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: علاوه بر این موضوع خدمت سربازان دارای فرزند در حال خدمت نیز به ازای هر فرزند ۲ ماه کسر شد.

خبر طبس:سردار کمالی از موافقت رهبر معظم انقلاب برای بخشش اضافه خدمت سربازان در حال خدمت به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: علاوه بر این موضوع خدمت سربازان دارای فرزند در حال خدمت نیز به ازای هر فرزند ۲ ماه کسر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،با اعلام خبر بخشش اضافه خدمت سنواتی تمام سربازان وظیفه در حال خدمت از سوی رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا به مناسبت عید سعید غدیرخم و بنا به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح، اضافه خدمت سنواتی تمام سربازان وظیفه در حال خدمت را عفو فرمودند.

وی ادامه داد: همچنین تمامی افرادی که تا تاریخ ۲۲ بهمن‌ماه سال ۹۳ خود را برای خدمت مقدس سربازی معرفی کنند، در شمول این عفو قرار خواهند گرفت.

سردار کمالی اضافه کرد که این اعلام به منزله ابلاغ بوده و لازم‌اجرا است.

* کسر خدمت سربازان در حال خدمت دارای فرزند 

جانشین منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح در ادامه این گفت‌وگو از کسر خدمت سربازان در حال خدمت دارای فرزند نیز به مناسبت عید سعید غدیرخم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مدت خدمت مشمولان دارای فرزند اعزامی سال ۹۴ کاهش یافته بود، بنا به تقاضای سربازان در حال خدمت، به مناسبت عید سعید غدیر خم، مدت خدمت سربازان دارای فرزند در حال خدمت به ازای هر فرزند ۲ ماه کسر شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که تا پایان سال ۹۳ خود را برای خدمت سربازی معرفی کنند در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =