دست دادن با جان کری خلاف مشی و نص صریح امام راحل است

یک فعال سیاسی از دست دادن وزیر امور خارجه کشورمان با جان کری به شدت انتقاد کرد.

خبر طبس:یک فعال سیاسی از دست دادن وزیر امور خارجه کشورمان با جان کری به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،سعید قاسمی فعال سیاسی در همایش منطق عاشورایی که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شداظهار داشت: بالاخره تکلیف ما را مشخص کنید که مذاکره کنیم یا خیر؛ حاج آقای «خاطره»! امام(ره) در گوش شما گفته بود که این مسیر را تا کی باید ادامه داد و البته به شما گفته بود، چون ما در ۲۲ جلد صحیفه هر چه گشتیم نیافتیم، لذا خاطرات شبانه و روزانه شما مورد قبول نیست.

وی گفت: من نسبت به این حرف شما که هدف امام حسین(ع) از نهضت عاشورا مذاکره بوده است، حرف دارم.

در این لحظه حاضران به اظهارات سعید قاسمی خندیدند و وی به حاضران گفت: چرا می‌خندید؟

قاسمی ادامه داد: حاج آقای خاطره! مشکل شما آلزایمر است و من جواب این حرف شما را که گفتید بعد از شهادت امام حسین(ع) سایر ائمه عقلانی عمل می‌کردند، باید بگویم اگر امام حسن(ع) هم جای امام حسین(ع) بود همان کار را می‌کرد؛ شما نیازی به این غصه ها ندارید و من با کسی که به دنبال انحراف فکری خود است، کاری ندارم. خوشحالم از این بابت که شما افاضات می‌فرمایید چرا که تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد.

وی افزود: وقتی که شما حرفی نمی‌زنید، همه تصور می‌کنند که در مسیر امام خمینی(ره) قرار دارید، اما وقتی مبنای فکری خود را مطرح می‌کنید، همه می‌فهمند که از اساس با ریشه و ماهیت انقلاب اسلامی تضاد و عناد دارید.

این فعال سیاسی با نشان دادن تصویر صفحه اول روزنامه کیهان  که در آن وزرای خارجه ایران و آمریکا در حال دست دادن با هم بودند،گفت: این لکه ننگی برای نظام جمهوری اسلامی و خلاف مشی صریح امام راحل است و رهبر حی و آزاده کنونی نیز در بیش از هزاران بیت برای شما سرود که این کار را نکنید، زیرا من خوشبین نیستم.

قاسمی با اشاره به نامگذاری بازی برد ـ برد برای مذاکرات افزود: نمی توانیم با جان کری دست بدهیم ولی جنایات او را در مورد ایران فراموش کنیم؛ آقای ظریف چه کسی را می‌خواهید بازی دهید؟ اگرچه اسم آن را بازی برد برد گذاشته‌اید، اصلا کدام بازی؟

وی تصریح کرد: این قصه در تاریخ یک ننگ است چرا که دون شأن ملت انقلابی و منافع ما است؛ آقای ظریف شما چه داده‌اید و در مقابل چنین امان‌نامه‌ای چه می‌خواهید بگیرید؟ نمایندگان مجلس هم نمی‌دانند که در مذاکرات چه می‌گذرد و به دروغ می‌گویند ما با مجلس بیشتر از هر زمان دیگری هماهنگ هستیم.

این فعال سیاسی گفت: ما زمانی ابراز کردیم که نگران و دلواپسیم ولی به ما گفتند به جهنم! آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است، دوستان بروند به جهنم، با دشمنان مدارا.

قاسمی با تأکید براینکه مقام معظم رهبری شفاف فرموده‌اند که نباید به دنبال مذاکره برویم، گفت: نمایندگان مجلس و حجت الاسلام خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه اعلام کرده‌اند که ما برای اتمام حجت به مذاکرات رفته‌ایم.

وی سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دنیا و جبهه مقاومت به ایران نگاه می‌کند، تصریح کرد: راه موفقیت ما از دست دادن با وندی‌شرمن نمی‌گذرد، این ره به ترکستان است. همچنین خط حزب الله خطی نیست که هم اکنون از سوی ما طی طریق می‌شود.

این فعال عرصه جنگ نرم گفت: آیا آمال شما ترکیه و مالزی است؟ ترکیه‌ای که ۲۰ سال است به اتحادیه اروپا می‌گوید ما همه پارامترهای شما را برای عضویت لحاظ کرده‌ایم، اما هر سال اروپایی‌ها به او می‌گویند باز هم چند خمش و کرنش دیگر لازم است، چرا که دشمن همه چیز را می‌خواهد.

قاسمی  تصریح کرد: چگونه از ۱+۵ در قبال نرمش‌ها تضمین گرفتید که داعش از داخل و خارج به ما حمله نکند؟ فتنه ۷۸ و ۸۸ که می گویند تخم آن را ملخ خورد و آدمهایی از مریخ آمدند و کشور را به هم ریختند.

وی خاطرنشان کرد: جاسوس‌های آژانس اعلام می‌کنند که هر نیروگاهی را خواستیم بازدید کنیم باید دو ساعت بعد به روی ما باز شود، آنها می‌گویند پیراهنت را دربیاور و تکان بده. اسامی احمدی روشن‌هایمان را هم که دادیم.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =