مدارس خراسان جنوبی حق استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد را ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه زمستان امسال تمامی مدارس استان از سیستم گرمایشی برخوردار هستند، گفت: اگر بخاری‌های غیر استاندارد در مدارس استان مشاهده شود، با مدیر مدرسه به صورت جدی برخورد می‌شود.

خبر طبس:مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه زمستان امسال تمامی مدارس استان از سیستم گرمایشی برخوردار هستند، گفت: اگر بخاری‌های غیر استاندارد در مدارس استان مشاهده شود، با مدیر مدرسه به صورت جدی برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،عباس لامعی اظهار کرد: خراسان جنوبی دارای ۲ هزار و ۱۰۶ آموزشگاه است که ۱۴۴ هزار و ۷۴ دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش هر ساله ابلاغ نصب بخاری در مدارس را از نیمه آذر ماه ارسال می‌کند که امسال با توجه به سردی هوا  در چند روز گذشته و مشاهده کاهش محسوس دما در استان به تمامی مدارس استان اجازه نصب وسایل گرمایشی داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: هیچ کدام از مدارس خراسان جنوبی مجاز به نصب بخاری غیر استاندارد نیستند.

لامعی افزود: ایمنی بخاری‌ها در مدارس توسط اداره کل آموزش و پرورش استان کنترل می‌شود و اگر بخاری غیر استاندارد و بخاری‌های قدیمی از نوع چکه‌ای حتی در انبار مدرسه‌ای مشاهده شود، با شدت با مدیر مدرسه برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی در زمستان امسال هیچ مشکلی مبنی بر کمبود سوخت گرمایشی در مدارس ندارد.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: ۴۰ درصد از مدارس خراسان جنوبی دارای سیستم گرمایشی به روز اعم از پکیج و شوفاژ هستند و ۶۰ درصد از بخاری های گازی و نفتی استفاده می‌کنند.

لامعی افزود: مدارس باید ۱۰۰ درصد سیستم گرمایشی استاندارد داشته باشند و در استان هیچ مدرسه‌ای وجود ندارد که زمستان امسال فاقد سیستم گرمایشی باشد.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =