کمک ۱۵ میلیارد ریالی مردمان خطه کویر به عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم ولایت‌مدار استان از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به عتبات عالیات کمک کرده‌اند.

خبر طبس:رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم ولایت‌مدار استان از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به عتبات عالیات کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،عشق و ارادت مردمان کویر به سرور و سالار شهیدان را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: مردم این استان همیشه و در همه حال در کمک به عتبات عالیات پیش‌قدم هستند.

وی تعهد مردم استان در کمک به عتبات عالیات را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دانست و افزود: تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تعهد عملیاتی شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم مومن این استان در ماه محرم نیز بالغ بر یک میلیارد تومان به عتبات عالیات کمک کردند.

محمدی به بافت ۹۰۰ متر فرش نیز از ابتدای امسال برای کمک به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: این میزان فرش توسط ۹ هزار بافنده در ۱۶۰ کارگاه تجمیعی بافته شده است.

وی ارزش ریالی این فرش‌ها را بالغ بر ۵ میلیارد ریال دانست و گفت: شهرستان طبس از لحاظ بافت فرش و تعداد کارگاه در استان مقام نخست را داراست.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 11 =