اخبار ضدونقیض از مرگ سرکرده داعش/ ابراز بی اطلاعی پنتاگون از سرنوشت البغدادی

در حالی که رسانه ها از انتشار خبر مرگ سرکرده تروریست های داعش در حمله هوایی در صفحه توییتر داعش خبر می دهند، وزارت دفاع آمریکا از سرنوشت وی ابراز بی اطلاعی کرد.

خبر طبس:در حالی که رسانه ها از انتشار خبر مرگ سرکرده تروریست های داعش در حمله هوایی در صفحه توییتر داعش خبر می دهند، وزارت دفاع آمریکا از سرنوشت وی ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،روز گذشته خبری مبنی بر مرگ “ابوبکر البغدادی” سرکرده داعش در حمله جنگنده های ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا به مواضع تروریست ها در عراق منتشر شد. بر اساس خبری که داعش در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته و سپس حذف کرده است، البغدادی در این حمله به شدت مجروح شده و به هلاکت رسیده است.

داعش همچنین از اعلام نام “خلیفه” جدید برای به اصطلاح دولت اسلامی خبر داده و اعلام کرده به زودی جانشین البغدادی مشخص می شود. با این حال گزارش های دیگری مبنی بر خروج این خبر از صفحه توییتر داعش ساعتی پس از انتشار آن دیده می شود.

این در حالی است که خبر هلاکت سرکرده داعش تا کنون از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشده است. در همین حال وزارت دفاع آمریکا از تایید این خبر خودداری کرده است. “استیون وارن” سخنگوی پنتاگون در این رابطه با اذعان به مجروح شدن البغدادی در حمله هوایی ائتلاف ضدداعش گفته است واشنگتن هیچ اطلاعی از سرنوشت وی ندارد.

امروز همچنین تلویزیون عراق اعلام کرد که در حمله نیروهای امنیتی عراق به نزدیکی شهر فلوجه یکی از معاونان ابوبکر البغدادی به نام ” ابوحذیفه الیمنی” به هلاکت رسید. در این خصوص نیز اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شانزده =