سناریوی بازتولید آشوب و ناامنی با اسم رمز موسوی و رهنورد

نورنیوز ـ گروه سیاسی: جریان‌های ضدانقلاب و دشمنان غربی-صهیونیستی پس از شکست آشکار و مفتضحانه در ارائه روایتی وارونه و دروغ از چگونگی فوت جواد روحی، فاز دیگری از پروژه بازتولید اغتشاشات را کلید زده‌اند که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد سوژه اصلی آن هستند.


ماجرا از جایی شروع شد که وب‌سایت ضدانقلابی کلمه، در خبری گنگ و کلی مدعی شد؛ سلامت جسمی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، به واسطه استمرار حبس خانگی و تشدید فشارها در خطر بوده و شاخصه‌های سلامت عمومی این دو نفر افت کرده است.


این در حالی است که به واسطه کاهش محدودیت‌های نام‌بردگان طی سال‌های اخیر، اساسا چیزی به نام حصر خانگی وجود ندارد.


انتشار این خبر، درست در آستانه سال‌گرد اغتشاشات و التماس برخی جریان‌های ضدانقلابی خارج‌نشین برای بازتولید آشوب و ناامنی در کشور قطعا معنادار است.


در این خصوص دو نکته اساسی وجود دارد:


نخست اینکه؛ جریان‌های ضدانقلاب، سرویس‌های اطلاعاتی و اتاق‌ فکرهای غربی-صهیونیستی که بر روایت‌سازی جعلی و تحریک کننده از فوت جواد روحی حساب ویژه‌ای باز کرده و به زعم خویش با کپی‌برداری از ماجرای فوت مهسا امینی می‌خواستند شهریور امسال را نیز به اغتشاشات سال گذشته پیوند بزنند، پس از شکست در این پروژه، اینک به فکر بهره‌گیری از ظرفیت دو فرد مذکور برای اجرای این سناریو افتاده‌اند.


دوم اینکه؛ طرح مسئله‌ای تحت عنوان در خطر بودن سلامت جسمی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و ارتباط دادن این موضوع با مواضع و رفتارهای آنها در حمایت از اغتشاشات شکست خورده سال گذشته، اسم رمز فاز جدیدتر بازی دشمنان پس از شکست در مرحله قبلی تلقی می‌شود، لذا سرویس‌های امنیتی خارجی حامی جریانات ضدانقلاب، بازی جدید را نه در یک بستر از پیش برنامه‌ریزی شده، بلکه در سایه اجبار و شکست ناشی از ناکامی پروژه وارونه‌نمایی مرگ جواد روحی کلید زده‌اند.


طرح عجولانه این ادعا از سوی سایت کلمه و بازنشر فوری آن از سوی بی‌بی‌سی فارسی، اینترنشنال و دیگر رسانه‌ها و انسان‌رسانه‌های ضدانقلاب، به وضوح بیان‌گر شکل هندسی-رسانه‌ای این نقشه نخ‌نما است.


دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران قطعا باید بیش از پیش مراقب تحرکات طراحان این فتنه جدید باشند زیرا دشمنان نشان داده‌اند که در مسیر دست‌یابی به اهداف و مطامع پلید خود حاضرند هرگونه اقدامی از جمله قربانی کردن مهره‌ها و سوژه‌های خود را صورت دهند.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =