ضرورت همراه داشتن گذرنامه برای ورود به کشور عراق

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در غرب کشورگفت کسانی که قصد سفر به عراق دارند حتما گذرنامه به همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز)،رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در غرب کشورگفت کسانی که قصد سفر به عراق دارند حتما گذرنامه به همراه داشته باشند.
سبحانی‌پور با اشاره به شایعاتی که می‌توان با کارت ملی از مرز ایران و عراق عبور کرد گفت کارت‌ملی و شناسنامه هر فرد تنها در همان کشور معتبر است و نمی‌توان با آن از مرز عبور کرد.
سبحانی پور از همه افرادی که قصد سفر به کشور عراق را دارند خواست تا به این شایعات توجه نکرده و بدون گذرنامه به مرز نروند.
رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در غرب کشور به دستگیری تعدادی از ایرانیان در کشور عراق به علت به همراه نداشتن گذرنامه در سال گذشته اشاره و گفت : این افراد از چهار تا شش ماه زندانی و برخی از آنها نیز هنوز در زندان به سر می‌برند.
وی با بیان اینکه هیچ منبع رسمی سفر به کشور عراق بدون گذرنامه را اعلام و یا تایید نکرده است، گفت: به همراه نداشتن گذرنامه در سفر به کشوری دیگر جرم است و با آن مطابق قانون برخورد می‌شود.
سبحانی‌پور همچنین هشدار داد که افرادی که به عراق می روند به هیچ عنوان از مسیر تعیین‌شده خارج نشده وسعی کنند از گروه‌های در حال پیاده‌روی عقب نمانند و با این گروه‌ها همراه شوند.

منبع:واحد مرکزی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هفت =