رژیم صهیونیستی از باتلاق غزه سالم بیرون نخواهد آمد

نور نیوز ـ گروه بین الملل: به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار اعزامی نور نیوز به بیروت،هیئت رسانه‌ای ایران متشکل از برخی مدیران رسانه‌ای و چند برگزیده جشنواره مطبوعات با سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان دیدار کرد.

در این دیدار صفی الدین، عملیات طوفان الاقصی را یک اقدام کاملا فلسطینی عنوان کرد و اظهار داشت: ما در حزب الله لبنان هیچگونه اطلاعی از زمان و ابعاد عملیات نداشتیم و خبر آغاز این عملیات را از رسانه ها شنیدیم.

او گفت: از اینکه حماس چنین توانایی اطلاعاتی بالایی دارد خرسند هستیم و به برادران مجاهد خود به دلیل چنین قدرت بالایی در اجرای پیچیده یک عملیات اطلاعاتی و رزمی افتخار می کنیم.

صفی الدین از حضور و فعالیت مستمر و‌گسترده نیروهای اطلاعاتی امریکا و برخی کشورهای غربی در غزه خبر داد و خاطر نشان کرد؛ در کنار دستگاه عریض و طویل امنیتی رژیم صهیونیستی، سرویس های اطلاعاتی غرب نیز مغلوب توانمندی حماس شدند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به شکست قطعی رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به غزه افزود: خبر قطعی و اطلاعات دقیق میدانی ما می‌گوید که بعد از عملیات موفق طوفان الأقصى، رژیم صهیونیستی به لحاظ نظامی و اطلاعاتی کاملا از هم پاشیده است.

او درباره فرسایشی شدن جنگ و حمله رژیم صهیونیستی به غزه گفت: طولانی شدن جنگ به نفع ماست؛ برادران مجاهد ما و جبهه مقاومت برای هر شرایطی آماده هستند.

صفی الدین پیرامون قصد حزب الله برای نشان دادن واکنش موثر به جنایتهای رژیم صهیونیستی اظهار داشت: از ابتدای شروع عملیات طوفان الاقصی اعلام کردیم که در این جنگ هستیم اما هیچگاه در خصوص سطح ،کیفیت و زمان اقدامات سخن نخواهیم گفت چون راهبرد حزب الله وعده دادن نیست و هر زمان لازم بدانیم  صرفا عمل می‌کنیم.

صفی الدین با اشاره به تضعیف شدید توان اطلاعاتی و عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله حماس افزود: در حال حاضر اداره میدان نبرد،سازماندهی عملیاتها و اقدامات عملیاتی در سرزمین های اشغالی کاملا در اختیار آمریکایی‌ها و آنها در میدان کشتار مردم بی گناه، زنان و کودکان فلسطینی حضور مستقیم دارند.



 

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دو =