نبرد طوفان‌الاقصی در بیش از یک جبهه و یک عرصه گسترده است

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه نبرد با صهیونیست‌ها کاملا مشروع، اخلاقی، دینی و انسانی است، گفت: بر همه دولت‌ها، ملت‌ها، نهادها و گروه‌های مقاومت در عراق، یمن و کشورهای اسلامی که در حمایت از مردم فلسطین وارد نبرد شدند، سلام می‌فرستیم.


نصرالله ضمن تاکید بر اینکه شرایط سال‌های اخیر در فلسطین بسیار سخت بوده است به ویژه با این دولت تندرو، احمق و وحشی[نتانیاهو]، افزود:  امروز موضع خود را در مورد رویدادهای جاری و آنچه در آینده خواهد آمد روشن خواهم کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ۲۰ سال است که غزه را محاصره کرده‌اند؛ هزاران زن و کودک در زندان های اسرائیل در رنج هستند و یک وزیر احمق هم دارند که می‌گوید باید به اینها سخت گرفت.

او افزود: عملیات طوفان الاقصی ۱۰۰ درصد فلسطینی بود و توسط فلسطینی‌ها نیز اجرا شد، محرمانه بودن مطلق چیزی است که موفقیت چشمگیر عملیات را از طریق عامل غافلگیری تضمین کرد. صاحبان عملیات طوفان الاقصی آن را حتی از جناح‌های فلسطینی و گروه‌های  محور مقاومت پنهان کردند.

نصرالله با تاکید بر اینکه باید رویدادی رخ می‌داد که موضوع فلسطین اشغالی را به عنوان اولین مسئله در جهان دوباره مطرح می‌کرد؛ گفت: آن عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر بود.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: ما قبلا هم گفته بودیم اما طوفان الاقصی به خود اینها هم نشان داد که اسرائیل سست‌تر از لانه عنکبوت است.

او با اشاره به اینکه ایران از همه محور مقاومت علنا حمایت می‌کند، گفت: در عین حال، ایران هیچ گونه فشاری بر جنبش‌های مقاومت در منطقه اعمال نمی‌کند.

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نه =