بایدن مسئول این حمله است

نورنیوز ـ گروه بین‌الملل: نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح امروز (چهارشنبه) پس از چند روز بمباران و محاصره مجتمع بیمارستان‌های الشفا غزه به آن یورش برده و وارد آن شدند.


دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی دقایقی پیش به وزارت بهداشت اطلاع دادند که قصد یورش به مجتمع بهداشتی درمانی الشفا را دارند.


این دفتر اعلام کرد که مسئولیت جان هزاران نفر از کادر پزشکی، مجروحان و آوارگان مستقر در در این مجتمع بیمارستانی برعهده اشغالگران، آمریکا و جامعه جهانی است.


دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه در عین حال نسبت به وقوع قتل عام در این مجتمع از سوی نظامیان اشغالگر صهیونیست هشدار داد.

 


جهاد اسلامی: “جو بایدن” دروغگو مسئول یورش به بیمارستان الشفاء غزه است


جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا دروغگو و حیله گر است و مسئولیت یورش اشغالگران صهیونیست به بیمارستان الشفاء غزه برعهده وی است.


این جنبش افزود: سخنان بایدن درباره لزوم حمایت از بیمارستان‌های غزه، اظهاراتی حیله گرانه و برای سرپوش گذاشتن بر جنایت یورش (نظامیان صهیونیست) به این بیمارستان بود.

جهاد اسلامی فلسطین همچنین نسبت به وقوع قتل عام تمام عیار در داخل بیمارستان الشفاء غزه پس از چند روز محاصره و بمباران از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد.

مقام صهیونیست مدعی شد: احتمالا توافق آزادی اسرا ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اجرا می‌شود

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با یک رسانه آمریکایی مدعی شد: در توافق مبادله گروگان‌ها پیشرفت‌هایی حاصل شده و ممکن است توافق آزادی اسرا ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اجرا شود.

این مقام صهیونیست که به سمت و نام آن اشاره نشده به شبکه ای بی سی آمریکا گفت: کابینه جنگ اسرائیل عصر چهارشنبه جلسه‌ای را برای بحث در مورد توافق مبادله گروگان‌ها برگزار می‌کند.


در همین حال سازمان پخش رژیم صهیونیستی اعلام کرد مذاکرات پیشرفته‌ای میان حماس و اسرائیل در خصوص تبادل اسرا با میانجی‌گری قطر و آمریکا جریان دارد.


 


 

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =