دیدارهای جداگانه رئیس جمهور با جمعی از علما و اعضای جامعه مدرسین قم

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین سفر دولت مردمی به استان قم، پنجشنبه شب در پایان روز نخست سفر خود، در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از علما، فضلا و اعضای دفتر معظم‌له و صبح امروز جمعه نیز با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با جمعی از اعضای این جامعه دیدار و گفت و گو کرد.

آیت‌الله العظمی سبحانی: تلاش‌ها و سفرهای دولت مردمی تاثیر جدی و قابل توجهی در تسریع روند پیشرفت کشور داشته است

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر استانی دور دوم به قم، با آیت الله «جعفر سبحانی» از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله العظمی سبحانی با بیان اینکه آمارها و شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد دولت در مسیر صحیح برای حل مشکلات گام برمی‌دارد، کاهش مشکلاتی نظیر بیکاری، احیای واحدهای تولیدی راکد، کاهشی شدن نرخ تورم و رشد نقدینگی و بهبود وضعیت ناهنجاری‌های اجتماعی در راستای پیگیری دغدغه عموم مردم متدین کشور گواه این مدعا دانست.

حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ولادت حضرت معصومه (س) نزدیک شدن به سالروز ولادت امام رضا (ع) و نیز آغاز دهه کرامت به رئیس جمهور و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه دولت مردمی برای بهبود وضعیت کشور، سفرهای استانی دکتر رئیسی را نمود برجسته این تلاش‌ها توصیف و تصریح کرد: تلاش‌ها و سفرهای استانی دولت مردمی تاثیر جدی و قابل توجهی در تسریع روند پیشرفت کشور و از جمله تغییر ملموس وضعیت استان قم داشته است.

ایشان همچنین با بیان اینکه تلاش برای تبدیل مشکلات و تهدیدها به فرصت سازندگی و آبادانی، روند ترقی و پیشرفت کشور را سرعت خواهد بخشید، خواستار توجه بیشتر به مسائلی از جمله بهبود معیشت اقشار کم درآمد، مهار عوامل تورم‌زا در اقتصاد کشور، تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای و توجه به ملاحظات دینی در ساخت مسکن شد.

طلب توفیق آیت‌الله شبیری زنجانی برای دولت در انجام امور کشور و تداوم خدمت به مردم

رئیس جمهور در دیدار آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی، استماع آرا و نظرات مراجع معظم تقلید و همچنین ارائه گزارش از اوضاع کشور به ایشان را از تکالیف ضروری کارگزاران اجرایی کشور دانست و تداوم دعای خیر و رهنمودهای ایشان به دولتمردان را خواستار شد.

سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های خود در دومین سفر دولت مردمی به استان قم شامگاه پنجشنبه با حضور در بیت حضرت آیت‌الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی، با ایشان دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار گرم و صمیمی ضمن تشکر از توجهات آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی نسبت به دولت مردمی و طلب دعا، استماع آرا و نظرات مراجع معظم تقلید و همچنین ارائه گزارش از اوضاع کشور به ایشان را از تکالیف ضروری کارگزاران اجرایی کشور دانست و تداوم دعای خیر و رهنمودهای ایشان به دولتمردان را خواستار شد.

حضرت آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی نیز در این دیدار برای موفقیت دولت در انجام امور کشور و تداوم خدمت به مردم از خداوند متعال طلب توفیق کردند.

دکتر رئیسی روز گذشته در دور دوم سفرهای استانی، وارد استان قم شد. افتتاح پروژه های مختلف، حضور و سخنرانی در میان اقشار مختلف مردم در حرم حضرت معصومه(س) از مهمترین برنامه های وی در این سفر بود.

ایرنا

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =