پذیرش ۱۶۸ هزار نفر در کاردانی فنی و حرفه ای/ اعلام نتایج بعدازظهر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی ۱۶۸ هزار و ۶۰۶ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دوره های کاردانی نظام جدید امروز بعدازظهر بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از مهر،دکتر حسین توکلی افزود:  اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون مذکور (اعم از رشته هایی که پذیرش آنها با آزمون صورت می پذیرد یا پذیرش آنها باسوابق تحصیلی بوده است) همراه با کارنامه داوطلبان در روز دوشنبه ۲۳ شهریورماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۶۸ هزار و ۶۰۶ نفر پذیرفته شده تعداد ۶۰ هزار و ۷۵۵ نفر زن و تعداد ۱۰۷ هزار و ۸۵۱ نفر مرد هستند به عبارت دیگر ۳۶.۰۳ درصد پذیرفته شدگان زن و ۶۳.۹۷ درصد آنان مرد هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان پذیرفته‌شده با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به همراه اعلام نتایج منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی آموزشکده‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط، در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی یادآور شد: در صورتی که موسسه آموزش عالی محل قبولی تاریخ مشخصی را برای ثبت نام پذیرفته شدگان اعلام نکرده باشد این افراد می توانند با مدارک مورد نیاز که در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است در روزهای شنبه تا دوشنبه ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه به محل قبولی مراجعه و ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تعداد ۲۶۳ هزار و ۹۲۱ نفر در دوره‌های کاردانی نظام‌جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی) ثبت نام کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 13 =