ثبت نام ۸۰۰ هزار نفر زائر اربعین در سامانه سماح/صدور ویزای عراق در کشور تا ۶ روز قبل از اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام با بیان اینکه تا کنون ۸۰۰ هزار نفر زائر اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند، گفت: ویزای عراق در کشور تا ۶ روز قبل از اربعین صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از تسنیم،غلامرضا ممیز اظهار داشت: حج و زیارت در راستای برگزاری مراسم باشکوه اربعین در استان ایلام موضوع را در سه کمیته اعزام، تغذیه و اسکان مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه تمامی موکب‌هایی که قرار است در استان ایلام راه اندازی شود، جانمایی شده است، افزود: فردا با حضور اعضای ستاد اربعین یک بازدید می‌دانی از محل جانمایی موکب‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام عنوان کرد: زائران عزیزی که می‌خواهند به عتبابت عالیات مشرف شوند می‌توانند تا هشت روز پیش از اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند.

وی با اشاره به آغاز کار صدور روادید در دفتر موقت کنسولگری عراق در ایلام، خاطرنشان کرد: دفا‌تر کنسولگری عراق در جمهوری اسلامی نیز تا شش پیش از آغاز اربعین برای زائران ویزای کشور عراق را صادر می‌کنند.

ممیز با بیان اینکه دو هزار ۸۶۵ نفر ایلامی تا کنون تا در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند، اذعان داشت: در کشور نیز ۸۰۰ هزار نفر برای شرکت در مراسم اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: مدارک ۱۰۰ نفر زائر ایلامی نیز که از دفا‌تر زیارتی آمده است در دفتر کنسولگری موقت عراق در ایلام در حال سیر مراحل صدور ویزا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفده =