سازمان حمایت قانونی است/ مردم درباره اظهارات آقای آخوندی قضاوت کنند

رئیس سازمان حمایت با اعلام «درباره اظهار نظر‌های آقای آخوندی وزیر راه و مارکسیستی خواندن سازمان حمایت مردم باید نظر دهند و قضاوت کنند» گفت: فعالیت سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی بر اساس مُرّ قانون و مصوبه ستاد هدفمند سازی یارانه‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سید محمود نوابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات دو روز پیش عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: در باره اظهار نظر‌های آقای آخوندی وزیر راه و مارکسیستی خواندن سازمان حمایت مردم باید نظر دهند و مردم می‌توانند قضاوت درستی از فعالیت سازمان ما و اظهار نظر ایشان داشته باشند.

وی با بیان “فعالیت ما بر اساس قانون است و ایشان نیز اظهار نظر کرده‌اند” افزود: مردم فعالیت سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی و مطالب غیرقانونی را که پخش شده قضاوت می‌کنند که فعالیت و اظهارات چه‌کسی بر اساس قانون است.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ادامه داد: اعتقاد ما این است، همکاران ما در سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی به مُرّ قانون و مصوبه ستاد هدفمند سازی یارانه‌ها عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و جامعه قاضیان خوب و منصفی هستند و در گفتگو با شما، موضع ما و موضع آقای آخوندی را شنید‌ه‌اند و می‌توانند قضاوت کنند.

نوابی در پاسخ به این سؤال “آیا انگ کمونیست و غیرمسلمان بودن به سازمان حمایت می‌چسبد؟” گفت: فعلاً نمی‌خواهیم واکنشی در این زمینه داشته باشیم و وارد این مقوله شویم، اما فکر می‌کنم که فعالیت همکاران ما و تعزیرات قانونی است و کارشناسان و مردم می‌توانند در این زمینه قضاوت کنند.

گفتنی است، پس از آنکه سازمان حمایت با افزایش قیمت بلیت قطارها مخالفت کرد، وزیر راه و شهرسازی این سازمان و سایر نهادهای مشابه را کمونیست خواند و گفت: این کارها تبعیت از مارکس و دیدگاه‌های سوسیالیستی است.

دیدگاهی در “سازمان حمایت قانونی است/ مردم درباره اظهارات آقای آخوندی قضاوت کنند

  1. با سلام باید دست مریزاد گفت به این نمایندگان محترم مجلس در شورای اسلامی که چشمان خود را بروی برخی امور از جمله عملکرد وزرا حالا بهر دلیل می بندند هنوز چند وقت قبل بود که همین آقای وزیر (آخوندی) مسکن مهر را یک کار مزخرف خواندو با اون چهره درهم کشیده هرکجا که رفت خود را مثل کدخداهای زمان طاغوت طلبکار همه می داند و دست گل جدید ایشان هم که رونمایی شد سازمانی که توسط مسولان محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی بخاطر پیشگیری از افسار گسیختگی وفرصت طلبها که خون مردم را می مکند و درست در راستای احقاق حق مردم مستضعف بنا شده ( صرفنظر از میزان موفقیت) جناب وزیر آن را بخاطر اینکه جلو فرمان افزایش قیمت را گرفته مورد اهانت قرار داده و به همکارانشان در مقابل سازمان حمایت هماوردمی طلبند ومی گویند باید شجاع باشید و کارتون را بکنیدچیست این سازمان چنین و چنان
    ایهاالوزیر این تذهبون اینجا جمهوری اسلامی است و شماباید بقول امام خادم این ملت باشید نه سرور حواستون را جمع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =