طراحی و به‌کارگیری دستگاه سی‌تی‌اسکن قابل حمل توسط سپاه

دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام آمار نهایی مجلس خبرگان رهبری گفت: در کل ۸۰۱ نفر در انتخابات خبرگان رهبری در سراسر کشور ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از مهر، علی پور علی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین آمار ثبت نام کنندگان در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اظهار کرد: تا این لحظه ۵ هزار و ۹۲۱ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۶۲ نفر بانوان هستند.

وی افزود: تعداد ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا پایان روز گذشته به ۸۰۱ نفر رسید که از این تعداد ۱۶ نفر بانوان هستند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان روز گذشته برای انتخابات خبرگان رهبری ۲۹۵ نفر بود، گفت: تهران بالاترین میزان ثبت نام در انتخابات خبرگان رهبری به تعداد ۱۷۶ نفر را دارد و سپس اصفهان با تعداد ۱۶۱ نفر و آذربایجان غربی با تعداد ۴۶ نفر بیشترین تعداد داوطلب در انتخابات خبرگان رهبری را دارند.

پورمطلق با اشاره به فراوانی مدارک تحصیلی در میان ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات خبرگان رهبری، گفت: ۱۰۳ نفر دکتری، ۹۵ نفر فوق‌لیسانس، ۴۹ نفر لیسانس، ۴ نفر فوق‌دیپلم، ۸۸ نفر دیپلم و مابقی حوزوی برای انتخابات خبرگان ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به آمار مربوط به ثبت‌نام انتخابات در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از صبح امروز تا الان، ۸۱ نفر داوطلب انتخابات مجلس شده اند.

دبیر ستاد انتخابات ادامه داد: هزار و ۱۲ نفر در میانگین سنی ۳۰ تا ۳۵ سال و ۷۷۷ نفر در میانگین سنی ۵۱ تا ۵۵ سال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به فراوانی مدارک تحصیلی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ۹۱۴ نفر دکتری، چهار هزار و ۱۱۸ نفر فوق‌لیسانس، ۲۹۵ نفر لیسانس و ۳۱۴ نفر حوزوی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

پورمطلق با بیان اینکه تهران بالاترین میزان ثبت‌نام در میان استان‌های دیگر در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد، گفت: روز گذشته هزار و ۶۸۹ نفر متقاضی ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شانزده =