حاشیه‌های عیادت از آیت الله طبسی در اورژانس عدالتیان مشهد

پوشش رسانه‌ای عیادت مسئولان عالی رتبه نظام و مدیران اجرایی و حکومتی از آیت الله طبسی در بخش اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با حاشیه های مختلفی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در استانهای سه گانه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی ظهر روز هفتم اسفند ماه پس از انداختن رای خود به صندوق انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دچار عارضه تنفسی شد و به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد انتقال یافت.

در مدت ۴۸ ساعتی که از بستری شدن آیت الله طبسی می گذرد بخش آی.سی.یو اورژانس عدالتیان شاهد حضور مسئولان عالی رتبه نظام، علما، فضلا و شخصیتهای مختلف اجرایی استانی و کشوری بوده است.

تاکنون مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب ،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار خراسان رضوی، امام جمعه مشهد و فرمانده انتظامی خراسان رضوی به همراه دیگر مسئولان و مدیران برای عیادت آیت الله طبسی در بیمارستان حضور یافته اند.

منابع غیر رسمی نیز خبر داده اند که آیت الله هاشمی رفسنجانی امشب یا صبح فردا برای عیادت از آیت الله طبسی به مشهد سفر می کند.

محل استقرار اصحاب رسانه در محل منتهی به در ورودی و خروجی اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد است لذا هر خودروی دولتی و حکومتی که وارد بیمارستان می شود عکاسان و خبرنگاران دور آن جمع شده و بازار عکس و خبر در این محل داغ داغ است.

خبرنگاران و عکاسان طی دو روز گذشته از اوایل صبح تا نیمه های شب در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد حضور داشته اند تا ورود و حضور هیچ مسئول و شخصیت حکومتی به بیمارستان برای عیادت آیت الله طبسی از رصد آنان پنهان نماند.

در این مدت اصحاب رسانه که جمع زیادی را شامل می شوند بطور نوبتی روی دو صندلی که در گوشه ای از محل استقرار آنها قرار دارد برای ارسال اخبار خود می نشینند و بقیه نیز یا ایستاده اند و یا روی زمین نشسته و خبرهای خود را بدین طریق انعکاس می دهند.

با توجه به اینکه وضعیت سلامتی آیت الله طبسی مشخص نیست حضور خبرنگاران و عکاسان در این محل با مشقت و مشکلات زیادی همراه است .

مسئول حراست بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که چرا صندلی برای خبرنگاران در این محل نمی گذارید گفت: اصحاب رسانه برای ما محترم هستند اما حضور آنها در محل بیمارستان طبق ضوابط مربوطه درست نیست.

وی افزود: همین که به خبرنگاران و عکاسان اجازه ورود تا پشت در آی.سی.یو داده می شود همکاری و همراهی بزرگی است.

او گفت: اینجا فضای درمانی است و بیماران نیازمند آرامش هستند لذا خبرنگاران و عکاسان باید امور حرفه ای خود را بیرون از بخش و در محوطه بیمارستان انجام دهند.

آیت الله عباس واعظ طبسی که در اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) بستری است در کما بسر می برد و تلاش پزشکان برای بهبودی وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =