تقدیر ائمه جمعه شهرستان طبس از حضور گسترده مردم در انتخابات

ائمه جمعه ، روحانیت ، اساتید و طلاب حوزه علمیه شهرستان طبس در پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در این پیام آمده است: همشهریان عزیز طبسی؛ ضمن عرض خسته نباشید. لازم می دانیم از حضور گسترده و آگاهانه‌تان و خلق حماسه تحسین برانگیز در ۷ اسفند ماه با بیش از ۸۰ درصد و انتخاب آیت الله رئیسی برای مجلس خبرگان رهبری و آقای دکتر امیرحسنخانی را برای مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمائیم.

در ادامه این پیام اضافه می‌کند: قطعاً این حضور گسترده قلب بقیه الله الاعظم آقا امام زمان ارواحنا فداه و نایب بر حقشان امام خامنه‌ای مدظله العالی و روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای عزیز را شاد کرد.

ائمه جمعه ، روحانیت ، اساتید و طلاب حوزه علمیه شهرستان طبس در پیام خود ضمن تبریک به منتخبین مردم در مجالس خبرگان و شورای اسلامی افزودند: انتظار داریم بشکرانه اعتماد مردم به آنها در جهت گسترش اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی، حفظ و توسعه وحدت، توسعه منطقه و استفاده از همه ظرفیتها بیش از پیش کوشا باشند.

در ادامه این پیام آمده است: از کاندیداهایی که رأی نیاوردند به خاطر حضورشان تشکر می کنیم و به بعضی از آن‌ها توصیه می‌کنیم طبق دستور قرآن «فاسئلوا اهل الذکر ان کنتم لا تعلمون» به نصیحت و ارشاد خالصانه ائمه جمعه و روحانیت توجه کنند و افراد چاپلوس و هتاک را از اطراف خود برانند و واقع‌نگر باشند و از غرور و خود بینی بپرهیزند، تا در آینده موفقیت بهتری داشته باشند و در موقعیت‌های حساس و سرنوشت ساز وسیله خسران به مردم و منطقه نشوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در پایان از اقدام ایثارگرانه و شجاعانه و وحدت آفرین آقای سیدمحمدمهدی مهاجریان‌مقدم کاندیدای ‌دهمین‌ دوره مجلس شورای اسلامی که به خاطر حفظ وحدت به نفع مردم، به‌جا و به‌موقع انصراف دادند تشکر می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =