ابتلا بازیگر زن مشهور به ام اس/ آیا آتنه فقیه نصیری از بازیگری کناره‌گیری می‌کند؟

فقیه نصیری می گوید که از زمان بازی در سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت متوجه بیماری خود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،آتنه فقیه نصیری بازیگر سریال «شمعدونی»  به بیماری ام اس مبتلا شد. این بازیگر این خبر را در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها تایید کرد و با اشاره به بیماری خود گفت: مبتلا به بیماری ام اس شده ام اما خوشبختانه این بیماری پیشرفته نیست و تحت درمان هستم.

وی ادامه داد: هنگام بازی در مجموع شمعدونی به کارگردانی سروش صحت متوجه بیماری ام اس شدم و مدت دو سال است که در حال مداوا هستم البته بیماری پیشرفته نیست و می توانم راه بروم و کارهای روزانه را انجام بدهم.
وی ادامه داد: بدلیل شرایط بیماری و اینکه پزشکان تاکید کردند نباید عصبی بشوم و فعالیتی هم نداشته باشم که دچار خستگی شوم؛ فعلا فعالیتهای هنری را تعطیل کرده ام.
فقیه نصیری افزود: امیدوارم با ادامه درمان و کسب سلامتی کامل بتوانم بزودی به فعالیت های فرهنگی بازگردم.
بیماری ام اس (Multiple sclerosis) یک بیماری ناتوان‌کننده است که مغز و نخاع را تحت تاثیر قرارداده و باعث از دست‌دادن کنترل، دید، تعادل و حواس (بی حسی) می‌شود. در بیماری ام اس اعصاب مغز و نخاع توسط سیستم ایمنی بدن آسیب می‌بینند، که به این اختلال بیماری خودایمنی می‌گویند.
هیچ کس در مورد دلایل اصلی اشتباه سیستم ایمنی بدن برای حمله به اعصاب در بیماری ام اس نمی‌تواند نظر قطعی دهد. بعضی از دانشمندان معتقدند ترکیبی از ژنتیک و چیزی در محیط زیست می‌تواند باعث ابتلا به این بیماری شود.
آتنه فقیه نصیری از بازیگرانی است که سالها در عرصه هنر فعالیت داشته و با بازی در نقش های مهم از جمله سریال «خانه سبز» توانسته نظر مخاطبان را جلب کند. خبر بیماری این بازیگر شوکی در میان محافل خبری بود که با توجه به روند بیماری و علائمی که در آینده برای این بیماری وجود دارد آیا فقیه نصیری از بازیگر کناره گیری می کند یا با درمان بیماری به دنیای بازیگر باز خواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =