ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان به استان‌ها /۷ ساله‌ها از اول خرداد در مدارس ثبت‌نام کنند

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از تسنیم،سید رحیم میرشاه‌ولدبا اشاره به دستورالعمل ثبت‌نام، اظهار داشت: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی به استان‌ها کلاس‌اولی‌ها از اول خرداد و مابقی دانش‌آموزان بعد از  پایان امتحانات می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در مدارس براساس ضوابط و محدوده جغرافیایی تعیین شده،  اقدام کنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دستورالعمل ثبت‌نام باید در مدارس در معرض دید والدین و دانش‌آموزان قرار گیرد تا از شرایط ثبت‌نام مطلع شوند.

میر شاه‌ولد با بیان مدت‌زمان ثبت‌نام در مدارس، ادامه داد: ثبت‌نام دانش‌آموزان تا پایان مرداد ماه ادامه داشته و دانش‌آموزان که در دروس خود تجدید دارند بعد از امتحانات شهریورماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به حضور والدین نیاز ندارد، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه در مدارس نیازمند حضور والدین نبوده و روند ثبت‌نام انجام خواهد شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: مدیران و مسئولان آموزش و پرورش باید ماموریت و وظایف خود را با دقت ویژه‌ای انجام دهند تا فضای تعلیم و تربیت مناسب‌تری برای دانش‌آموزان فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 6 =