نگذارید «پیاله آلبالوی فاسد» به شبکه نمایش خانگی برسد

شنیده ایم پیاله آلبالوی فاسدی را که باید از اکران و حتی تولید آن پرهیز می کردید تا فسادش دامن سینمای کشور را نگیرد این بار می خواهید از طریق شبکه نمایش خانگی تقدیم خانواده های ایرانی کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از فارس،بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) طی نامه ای به رئیس سازمان سینمایی نسبت به تبعات حضور فیلم «۵۰کیلو آلبالو» در شبکه نمایش خانگی نکاتی بیان کردند.

در این نامه آمده است:

جناب ایوبی، ریاست محترم سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور

سلام علیکم

شنیده ایم پیاله آلبالوی فاسدی را که باید از اکران و حتی تولید آن پرهیز می کردید تا فسادش دامن سینمای کشور را نگیرد این بار می خواهید از طریق شبکه نمایش خانگی نقدیم خانواده های ایرانی کنید.

پیشنهاد می کنیم اقدامی نکنید بار دیگر وزیر ارشاد برای توجیه آن اظهار بی اطلاعی و عذرخواهی کند. چرا که توقع از وزارت ارشاد تقویت سلامت فرهنگی خانواده های ایرانی است نه ترویج فساد و آلودگی.

ضمنا اگر همجنان بر درست بودن رویه اکران اینگونه فیلم ها اصرار دارید و حساسیت ما را از روی سوء تفاهم می دانید با وجود چهار بار دعوت قبلی انجام شده که از طرف شما بی پاسخ ماند.باری دیگر از شما دعوت می کنیم در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق حاضر شده و مسایل خود را در محفل علمی انقلابی مطرح سازید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − سه =