فرزند طبس مدیر عامل شرکت تاپیکو شد

بیستمین چهره برتر پتروشیمی جهان مدیر عامل شرکت تاپیکو شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، بیستمین چهره برتر پتروشیمی جهان مدیر عامل شرکت تاپیکو شد

اهالی فن و خبرگان اقتصادی معتقدند؛ حضور مهندس محمد حسن پیوندی با سه دهه سابقه روشن در صنعت نفت در راس هلدینگ تاپیکو می تواند نقطه پایانی بر سومدیریت و سرآغاز تحول در این هلدینگ نفتی باشد

دانش نفت: مراسم معارفه مهندس محمد حسن پیوندی، مدیر عامل جدیدهلدینگ تاپیکو صبح فردا در محل این شرکت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانش نفت، مهندس پیوندی بیستمین مدیر قدرتمند پتروشیمی دنیا، جایگزین غلامرضا امیر شقاقی، مدیر عامل پیشین این هلدینگ نفتی می گردد. هلدینگ تاپیکو از شرکت های مهم و شاخص شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) است.

هلدینگ تاپیکو به عنوان برترین هلدینگ سرمایه گذاری کشور با در اختیار داشتن ۳۲ شرکت مدیریتی و وابسته اصلی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع لاستیک و سلولزی، سهم قابل توجهی در تولید و اشتغال کشور دارد. هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و پانصد نفر بطور مستقیم در مجموعه شرکت‌های عضو هلدینگ تاپیکو مشغول به کار هستند. همچنین تنوع بالای محصولات تولیدی در شرکت‌های این گروه بخصوص تولید ۱۰ محصول از ۱۲ محصول پتروشیمی در شاخص جهانی محصولات پتروشیمی (آیپکس)، این شرکت را در رده یکی از شرکت‌های متنوع در سطح جهان قرار داده است. با این همه اما این شرکت شوربختانه در سالهای اخیر همواره از سوءمدیریت رنج برده است.

اهالی فن و خبرگان اقتصادی معتقدند؛ حضور مهندس محمد حسن پیوندی با سه دهه تجربه روشن در صنعت نفت در راس هلدینگ تاپیکو می تواند نقطه پایانی بر سومدیریت و سرآغاز تحول در این هلدینگ نفتی باشد. به اعتقاد صاحبنظران، با توجه به نگاه جامع توسعه ای و مبتنی بر دانش مهندس پیوندی، روزهای روشن و افق پر فروغی پیش روی هلدینگ نفتی تاپیکو خواهد بود و می تواند آرامش را به این هلدینگ بزرگ نفتی بازگرداند.

گفتنی است؛ تاپیکو با ارزش بازاری در حدو ۸۵۰۰ میلیارد تومان بزرگترین هلدینگ تامین اجتماعی در بازار سهام به شمار می رود.

به اعتقاد فعالان اقتصادی و بورس، این انتصاب بجا و هوشمندانه می تواند برگ برنده شستا در معاملات بازار سرمایه در پسابرجام باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 6 =