پیگیری مباحث اقتصاد مقاومتی در لرستان ستودنی است

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید سجاد موسوی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با محوریت سلسله در فرمانداری این شهرستان افزود: انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی به همت مقام ارشد استان و تدبیر دولتمردان در پیگیری مطابله مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان دستگاه های اجرایی باید پای کار باشند، اظهار کرد: فقر و فساد ۲ عاملی هستند که باعث ساقط شدن هر نظامی می شوند لذا مسئولان باید در راستای فقر زدایی بر تولیدات داخلی تکیه کنند.
حجت الاسلام موسوی یکی از آسیب های موجود در جامعه را نگستردن چتر حمایتی جناح ها بر سر جناح پیروز انتخابات دانست و افزود: اگر میراث دار خون شهدا و مرهون رشادت های آنان هستیم باید از آنچه نظام را تهدید می کند، دوری کنیم.
وی مردم را مهمترین سرمایه نظام خواند و گفت: مهمترین سرمایه نظام اعتماد مردم است لذا باید از این سرمایه به خوبی استفاده شود.
امام جمعه الشتر افزود: امید است مصوبات نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان در راستای پیشرفت و آبادانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای شکل گیری اقتصاد مقاومتی در استان باشد.
۷۲۶۵/۳۰۲۲
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب** انتشاردهنده: احسان کردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =