مردم کم‌کاری‌ دولتمردان را به پای نظام ننویسند

یحیی عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: کم‌کاری، غفلت و کوتاهی که مدیران و مقامات مرتکب می‌شوند را مردم به پای نظام اسلامی و دین ننویسند.

این فعال سیاسی گفت: جای سوال و ابهام وجود دارد مگر مدیران و مقامات کشور ما ادیسون هستند که حقوق‌های غیرمتعارف دریافت کنند و تازه آن را قانونی تلقی کرده‌ و هیچ‌گونه تصوری مبنی بر ناعادلانه بودن این دریافتی‌ها ندارند.

وی با بیان اینکه ساعت و زمان کار‌شان همچنین فعالیت‌ها و خروجی اقدامات مشخص است، ادامه داد: این مدیران، وزیران و دست‌اندرکاران چنانچه خیلی تلاش می‌کنند و خود را مستحق دریافت‌های بالایی می‌دانند پس چرا وضعیت سیستم اقتصادی کشور ما به این شکل است؟

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر بپذیریم که خیلی تلاش می‌کنند پس پرداخت حقوق‌های آنچنانی حق‌شان است پس به این سوال پاسخ دهند چرا افتضاح‌های مختلف در کشور را شاهد هستیم، از اختلاس، دزدی بیت‌المال گرفته تا آتش گرفتن قطار و … چرا به وقوع می‌پیوندد؟

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان غربی بیان داشت: حتی اگر چنانچه با آئین‌‌نامه‌های خودساخته این سری پرداخت‌ها را قانونی و قابل‌قبول جلوه دهند نمی‌توانند بر غیرشرعی، ناعادلانه و دور از منطق بودن آنها سرپوش بگذارند به ویژه در برهه کنونی که طیف زیادی از مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

*رهبری پیگیری موضوع حقوق‌های نجومی را مطالبه می‌کنند

وی به پیگیری همچنین اظهارات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید عالی‌قدر کشور در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: چنانچه این سری اتفاق‌ها و پرداختی‌ها با عقل، منطق و انصاف سازگار بود به هیچ عنوان رهبری نسبت به آن موضع‌گیری نمی‌کردند و پیگیری این موضوع توسط ایشان مطالبه نمی‌شد.

این فعال سیاسی بیان داشت: اقدام عاجل، اساسی و تاثیرگذار در این زمینه باید صورت گیرد ولی متاسفانه در مدت اخیر هرچند وقت یک بار ادعای رسیدگی را شاهد شده‌ایم و بار دیگر بر این ادعا بودند که پرداخت‌ها قانونی بوده است، گویا بنا را بر این گذاشته‌اند که این روند را کماکان ادامه دهند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان غربی با اظهار اینکه در روزهای پایانی «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: تاکنون در این زمینه اقدام چندان موثر و کارگشایی انجام نگرفته است، حال آنکه این انتظار وجود دارد از روزهای باقی‌مانده سال حداکثر استفاده شود.

عماری ملت ایران اسلامی را انسان‌هایی نجیب، بردبار و با سعه‌صدر بالا دانست و گفت: ملت ما این «بخور بخورهای بالادستی» را شاهد هستند ولی امید که این روند را به پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اسلام و کلیت حکومت ننویسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =