آینده اقتصادی کشور با تدابیر رهبری و اقدامات دولت روشن است

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا فیاض شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد افزود: در راستای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، پیش بینی راه اندازی هفت هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی راکد برای سال جاری هدفگذاری شد که تاکنون بیش از ۱۱ هزار واحد راکد به چرخه تولید بازگردانده شد.
وی با بیان اینکه راه اندازی صنایع در استان ها متناسب با شرایط هر استان باید صورت گیرد، ادامه داد: شناسایی پهنه های معدنی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته و در حال بررسی کارشناسی اقتصادی فعالیت های معدنی در این استان هستیم.
امام جمعه شهرکرد نیز در این دیدار گفت: همانگونه که ایران در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی و سازندگی در جایگاه بالایی قرار دارد، باید در عرصه اقتصاد نیز گفتمان غالب جهان شود.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام اظهار کرد: امروز متاسفانه گرفتار رفتارها و بازیگری های سیاسی به اشکال مختلف شده ایم.
وی گفت: دولتمردان هر کدام در دستگاه های مختلف مشغول کار و خدمت هستند و باید مدام به آنها روحیه و نشاط کار برای تداوم خدمات رسانی بیشتر به مردم داده شود.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی هر روز مطرح است، درحالی که زمینه ورود کالا به کشور هم باز است.
معاون توسعه منابع، مدیریت و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح ۲ طرح تولیدی و بررسی فعالیت های ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده: جهانبخش صفری دهکردی
۷۳۶۱/۶۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =