مردم با راهپیمایی عظیم در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ بساط فتنه را برچیدند

مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه اعتراضات سران فتنه با اغتشاش همراه بود، گفت: همه مردم یکدست و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، با یک راهپیمایی عظیم در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ بساط فتنه را برچیدند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن موحد امروز در میزگرد سیاسی بصیرتی مشترک خبرگزاری‌های تسنیم و فارس ویژه ۹ دی‌ماه که در دفتر خبرگزاری تسنیم استان کرمانشاه برگزار شد هدف از برپایی فتنه را در واقع بر‌اندازی نظام دانست و اظهار داشت: اعتراضات سران فتنه با اغتشاش همراه بود، سران آشوب نیز معترضان را به‌ ماندن در خیابان‌ها تشویق می‌کردند و قاعدتا هدفی جز براندازی نظام نداشتند.

موحد ادامه داد: مقام معظم رهبری دستور پیگیری از مراجع قانونی را صادر فرمودند و همگان را به پیروی از قانون ارجاع دادند، مدعیان تقلب چون مبنای کارشان از شب نخست انتخابات قانون‌شکنی بود مسلما نمی‌توانستند خود را در قالب قانون‌مداری شکل دهند، پس فرمایشات مقام معظم رهبری در تضاد با خواسته‌های غیرقانونی آن‌ها بود و این شد که به دستور ایشان عمل نکردند.

مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: وقتی مدعیان دموکراسی نمی‌توانستند و یا نمی‌خواستند رای مردم را بپذیرند بالاخره باید برای رسیدن به خواسته‌های غیرقانونی خود راهی پیدا می‌کردند‌، به‌همین دلیل تصمیم گرفتند با ایجاد نا‌امنی و فراخوان مردم به خیابان‌ها نظام را زیر فشار قرار دهند و نا‌امنی به وجود آوردند، البته با درایت مقام معظم رهبری نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

این مسؤول ادامه داد توهین به مقدسات اسلام در روز عاشورای آن سال همراه با سکوت سران فتنه بود؛ سکوتی که در واقع رضایت آن‌ها را همراه داشت، چون آن‌ها این مساله را در راستای منافع خود می‌دیدند پس هیچگونه عکس‌العملی نشان ندادند، در صورتی‌که همه ما می‌دانیم که مقدسات اسلام دارای حریمی است که شکستن آن‌ها موجب خروج آدمی از مرز دیانت می‌شود.

موحد افزود: بعد از وقایع روز عاشورا برای خیلی‌ها که هنوز قضیه فتنه برایشان امری مبهم بود اتمام حجت شد آن‌ها دانستند که دیگر مدیریت سران فتنه به دست اپوزسیون خارج افتاده و از مدار انقلاب خارج شده است به‌همین دلیل همه مردم یک‌دست شدند و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، با یک راهپیمایی عظیم در ۹ دی‌ماه سال ۸۸ بساط فتنه را برچیدند.

وی تاکید کرد: جوانان و همه مردم باید بیش از گذشته تیزبین و با بصیرت باشند، چرا که این مساله اثبات کرد که برخی خواص هم ممکن است فریب القائات دشمن را بخورند، اگر همه ما گوش به فرمان ولی فقیه باشیم هیچگاه در دامان دشمنان نخواهیم افتاد و سربلند خواهیم بود.

موحد در پایان گفت: وظیفه قشر فهیم دانشجو بیش از سایر اقشار، به تبیین مواضع دشمن و تحلیل مسائل انقلاب بر‌می‌گردد، چرا که از فرهیختگان جامعه با توجه به سطح آگاهی خود‌، توقع بصیرت بیشتری می‌رود آن‌ها باید همواره اوضاع داخلی و خارجی را رصد کرده و به‌موقع و زودتر از بقیه افراد‌، واکنش مناسب را داشته باشند تا بتوانند نظام را از آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =