نیاز به ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر در بین دانش‌آموزان خراسان جنوبی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برای توزیع شیر در بین دانش‌آموزان استان نیاز به تامین ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار وجود دارد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی واقعی صبح امروز در مراسم توزیع شیر رایگان در دبستان امام رضا(ع) بیرجند اظهار داشت: خوردن شیر برای  رشد کودکان و نوجوانان بسیار اهمیت دارد.

وی از توزیع شیر رایگان در بین بیش‌از ۱۵۳ هزار دانش‌آموز دوره‌های مختلف تحصیلی و نوآموزان پیش‌دبستانی در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر در طول هفته چهار نوبت شیر رایگان در بین دانش‌آموزان استان توزیع می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: برای توزیع شیر در بین دانش‌آموزان استان نیاز به تامین ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار وجود دارد.

واقعی با اشاره به اینکه در راستای توزیع شیر پاستوریزه در بین دانش‌آموزان استان با چهار کارخانه در داخل استان قرارداد منعقد شده است، اضافه کرد: به دلیل نبود کارخانه شیر استریلیزه در استان با کارخانه‌ای در اراک قرار منعقد شده تا برای شهرهای استان که کارخانه شیر پاستوریزه ندارند شیر مورد نیاز تهیه شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص کامل اعتبارات مورد نیاز در بخش توزیع شیر رایگان در بین دانش‌آموزان تا پایان امسال به جای چهار نوبت، پنج نوبت شیر توزیع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =