برخی بداخلاقی ها در آستانه انتخابات موجب تخریب می شود/ بنیادشهید نباید سیاسی شود

تهران – ایرنا – رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: برخی بداخلاقی ها و توهین ها در آستانه انتخابات موجب تخریب جامعه می شود که دور از اخلاق است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی روز چهارشنبه در دومین همایش فصلی مدیران کل استانی افزود: انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و به واسطه انتخابات بداخلاقی ها و تخریب ها در کشور شروع شده است .
وی در عین حال به دو قطبی شدن کشور در گذشته اشاره کرده با درایت رهبری از این موضوع جلوگیری و قضیه خنثی شد.
شهیدی ادامه داد: الان ما انتخابات ریاست جمهوری، ایام دهه فجر و روز شهید را در پیش داریم اما وظیفه ما چیست؟

** بنیادشهید سیاسی نشود
رئیس بنیادشهید همچنین اظهار کرد: ما پیامی از رهبری در گوشمان داریم و باید بکوشیم بنیادشهید، سیاسی نشود و اولین مسأله در این جریانات این است که نگذاریم بنیاد، سیاسی شود؛ چرا که باید آرامش در بنیاد برای ایثارگران حفظ شود.
وی افزود: از جناحی بودن یا نبودن ، دوری کنیم و اصلا ورود نکنیم و فقط سعی کنیم آرامش برای بنیادشهید و ایثارگران وجود داشته باشد.

** برخی مسأله برجام را به ناحق کتمان می کنند
رئیس بنیاد شهید، ادامه داد: مسأله برجام را متاسفانه برخی به ناحق کتمان می کنند اما اگر برجام نبود فروش نفت به ۲ میلیون و ٧٠٠ هزار بشکه نمی رسید اما مقاومت دولت باعث شد که عربستان خسته شود.
وی اضافه کرد:آمریکا با بدعهدی دارد بین دنیا تفرقه می اندازد اما امروز اثرات مقاومت را می بینیم و موقعیت ویژه ای داریم.
وی خاورمیانه را متشنج ترین منطقه دنیا عنوان کرد و در عین حال ایران را با ثبات ترین کشور بیان کرد که رهبری، مردم و ایثارگران و شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی ، همه برای این ثبات ، نقش آفرین بودند و سبب شد امروز، ایران، کشوری با قدرت باشد.
شهیدی افزود: ما در این مقطع شاهد پیروزی های دیگری هم بودیم و نتیجه انقلاب در کشورهای دیگر هم موثر بود و از کشور ایران الگوگیری کردند و پیروز شدند که در این راستا می توان از یمن ، سوریه و لبنان یاد کرد. امروز مردم لبنان دارند مقاومت می کنند و این نقش انقلاب است.

** در بخش درمان مشکل داریم
رئیس بنیادشهید همچنین به مشکلات درمانی ایثارگران هم اشاره کرد و گفت: اکنون ایثارگران دارای مشکلات درمانی هستند و افزایش سن و کمبود پزشک در کشور نیز مشاهده می شود.
شهیدی افزود: توصیه می کنم هدف خدمتگذاری به ایثارگران را ادامه دهید اگرچه مشکل بودجه ای دارید به آنها رسیدگی کنید.
وی ادامه داد: عملکرد سه ساله بنیادشهید را برای رهبری و سران سه قوه ارسال کردیم ؛ ضمن اینکه باید اعتماد موجود در بنیادشهید را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: اگر چه برخی، دوست دارند بنیاد شهید را وارد مسائل سیاسی کنند اما نباید بگذاریم بنیاد، سیاسی شود.
وی اظهار داشت: همچنین برخی در شبکه های مجازی دنبال حاشیه سازی در بنیاد شهید هستند که می خواهند مشکلاتی برای ما إیجاد کنند.

** ۶٠٠ میلیارد تومان از معوقات باقی مانده است
شهیدی اضافه کرد: معوقات خانواده شهدا و ایثارگران تقریبا پرداخت شده و فقط سال ٩٣ و ٩۴ باقی مانده است که در این زمینه با ریاست جمهوری مکاتبه کردیم.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر ٣۵ هزار تن با حدود ۶٠٠ میلیارد تومان باقی مانده اند که دنبال جذب آن هستیم.
وی ادامه داد: تاکنون یک هزار و ٨۵٩ میلیارد تومان از معوقات ایثارگران به عنوان بدهی تا سال ٩٠ پرداخت شده است.
خبر در حال تکمیل است.
اجتمام ** ۷۲۶۸**۱۷۷۶
خبرنگار: مهناز بیرانوند** انتشاردهنده: لیلا خطیب زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =