کنگره مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری در قم برگزار می‌شود

قم – سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری از برگزاری کنگره مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری در قم در آستانه قیام ۱۹ دی‌ماه خبر داد.

محمدرضا باقرپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری کنگره مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری در قم خبر داد و گفت: در این کنگره که روز جمعه و در آستانه ۱۹دی‌ماه سالروز قیام تاریخی مردم قم برگزار می‌شود، علاوه بر گزارش دبیرکل به مجمع عمومی، سخنرانی شخصیت‌های سیاسی را در دستور کار داریم. همچنین در این کنگره بیانیه مجمع پیروان امام و رهبری به اطلاع اعضا و مردم شریف و متدین قم خواهد رسید.

سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری افزود: در بخش دیگر این مراسم، مجمع عمومی این تشکل سیاسی، تشکیل و انتخابات شورای مرکزی برگزار می‌شود.

وی با تصریح بر ادامه فعالیت‌های این تشکل همچون گذشته، اظهار داشت: ما بنا به وظیفه دینی، سیاسی و تشکیلاتی خود در انتخابات آتی به صورت فعال شرکت خواهیم کرد.

باقرپناهی گفت: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری که بیش از بیست سال سابقه تشکیلاتی دارد، از عناصر و اعضایی تشکیل شده که اکثر اعضای آن، دارای سوابق انقلابی‌ هستند و در طول مدت انقلاب نیز به صورت فعال حضور داشته‌اند.

سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه همانطور که از عنوان این حزب پیداست با مشی سیاسی پیروی از حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب همیشه حضوری فعال در همه صحنه‌های انقلاب داشته، گفت: این تشکل با وجود فراز و نشیب‌هایی که در انتخابات گذشته وجود داشته است، هیچگاه از تکلیف خود به عنوان یک تشکل سیاسی طفره نرفته و حضور تکلیف‌مدارانه خود را به منصه ظهور گذاشته است.

وی افزود: مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری تا کنون با لحاظ نمودن خطوطی که حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در پیشبرد انقلاب اسلامی ترسیم فرموده‌اند، تصمیمات خود را در عرصه‌های مختلف اخذ نموده و هیچ‌گاه نیز از تصمیمات خود پشیمان نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =