باید عمارگونه در کنار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کنیم

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید عمارگونه در کنار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کنیم و از شهدای عزیزمان بخواهیم که در این راه ما را یاری دهند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری در مراسم سی امین سالگرد شهادت شهید علیرضا عاصمی؛ فرمانده تخریب قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: شهدای عزیز ما تا آخرین لحظات عمر پربرکت شان انقلابی ماندند و از ولایت جدا نشدند.

وی تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در طول مبارزه علیه طاغوت افراد و گروه هایی بودند که همراه و همگام با انقلاب
و امام راحل(ره) حرکت کردند، ولی در میانه راه با نزاع، فتنه یا سهم خواهی مسیرشان از مردم و نهضت جدا شد و به صف دشمنان و بدخواهان پیوستند.

بختیاری با اشاره به رشادت‌ها، صبوری و ایثار ملت ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان با تحمیل جنگ به کشور ما و حمایت همه جانبه از صدام خبیث و پس از آن با تهاجم و ناتوی فرهنگی درصدد بودند و هستند تا روحیه انقلابی را از مردم ما بگیرند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ایستادگی در مسیر مقاومت و انقلابی ماندن را مهم‌ترین وصیت شهدا دانست و بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت هستیم تا در برابر هجمه‌های دشمنان بایستیم.

وی گفت: باید عمارگونه در کنار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کنیم و از شهدای عزیزمان بخواهیم که در این راه ما را یاری دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 11 =