سالار عقیلی در برج میلاد می خواند/ فرهاد فخرالدینی “مهرنوازان” را رهبری می کند

در اجرای موسیقی کلاسیک ایرانی در بهمن ماه سالار عقیلی در گروه “مهرنوازان” به رهبری فرهاد فخرالدینی روی صحنه می رود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سالار عقیلی پس از اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر با ارکستر “راز و نیاز” در نخستین شب های دومین ماه فصل زمستان با گروه “مهرنوازان” روی صحنه می رود.

خواننده قطعه خاطره انگیز “خوشه چین” در این اجرا با رهبری فرهاد فخرالدینی رهبر سابق ارکستر موسیقی ملی ایران به اجرای برنامه می پردازد.

مخاطبان موسیقی با حضور در این اجرا می توانند شاهد اجرای تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین قطعه های موسیقی کلاسیک و همچنین موسیقی ایرانی باشند.

 در این کنسرت زمستانی تمامی اعضای گروه “مهرنوازان” حضور دارند وعلاقمندان موسیقی می توانند صدای سازهایی همچون ویلن، پیانو، آلتو،‌ ویلنسل، کنترباس، فلوت، کلارینت، ابوا، فاگوت، پرکاشن و تمبک را بشنوند.

در اجرای بهمن ماه گروه “مهرنوازان” علی رحیمیان، علی جعفری، امیر مینو سپهر، محمدر ضا  کریمی،  پیمان میرآقاسی، حمیدرضا مختاری، مونیکا لران و تینا جامه گرمی به عنوان نوازندگان ویلن یک حضور دارند.

همچنین رضا عالمی، نیما زاهدی، شهره قائم مقام، شهره مهرآبادی، سحر دادبین، بهرنگ آزاده، آزاده شمس و بهار فلسفی به عنوان نوازندگان ویلن دو حضور دارند.

فروغ فضلی در این اجرا پیانو می نوازد و سیاوش ظهیر الدینی، سهراب برهمندی، هومن اتابکی و کاوه تسعیری به عنوان نوازندگان آلتو حضور دارند.

همچنین کریم قربانی، داوود منادی، سوگل شیری و بهرنگ معتمدی نوازنده های ویلنسل هستند و پرویز بیات و سپیده خداوردی کنترباس می نوازند.

در این اجرا همچنین روشنک نوشی فلوت و حسین پورمعین و فرامرز نیوبور کلارینت می نوازند.حسین تاجیک به عنوان نوازنده ابوا، فرشاد محمدی به عنوان نوازنده فاگوت، محمود منتظم و کاوه میر حسینی به عنوان نوازنده پرکاشن و کوروش بزرگ پور به عنوان نوازنده تمبک در گروه مهرنوازان  حضور دارند.

کنسرت سالار عقیلی و فرهاد فخرالدینی ۷بهمن در دو نوبت و در ساعت های ۱۹:۰۰و ۲۲:۰۰ درمرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =