مسئولین دانشگاه ها به جایگاه جوانان مومن و انقلابی توجه کنند

شیراز _ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مسئولین دانشگاه ها با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری به جایگاه جوانان مومن و انقلابی توجه کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله اسد الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به دیدار جوانان نخبه با رهبر انقلاب، گفت: در آن دیدار رهبری فرمودند که من جوانان مومن و انقلابی را دوست دارد، حال این سوال مطرح است که آیا مسئولین دانشگاه ها و وزارتخانه های مربوطه نیز به این جوانان علاقه دارند.

وی ادامه داد: اگر فضای کار برای این جوانان در دانشگاه ها فراهم است که اطاعت از رهبری باعث موفقیت و نجات آنها در قیامت خواهد شد اما اگر غیر از این باشد نه تنها در قیامت بلکه باید پاسخگوی مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: مسئولین دانشگاه باید با پیروی از فرمایشات رهبری به جوانان مومن و انقلابی توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز ۱۷ دی ماه یادآور شد: ۱۷ دی روزی بسیار تاثیرگذار در تاریخ کشور است، ۳ اسفند ۱۲۹۹ رضاخان از جانب انگلیس ها به عنوان شاه کشور انتخاب شد و این فرد روز ۱۷ دی ماه ۱۳۱۴ دستور به کشف حجاب داد.

وی ادامه داد: این پدر و پسر کشف حجاب را به عنوان یک کار شاخص خود مدنظر قرار دادند که این کار آنها باعث به زمین ریختن خون های زیاد، تبعید و زندانی شدن بسیار بود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: هراندازه به که خاطر این کشف حجاب و بی عفتی از گذشته تاکنون مشکلاتی ایجاد شده همه گناهان به پای رضاخان و پسرش نوشته شدهاست.

وی ادامه داد: ۱۷ دی سال ۵۶ نیز مقاله این بر علیه امام(ره) در روزنامه اطلاعات آن دوران نوشته شد که جای تعجب داشت که چرا این مقاله یک روز زودتر و یا دیرتر به چاپ رسید.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: بصیرت و دانش سیاسی حوزه علمیه و مردم قم باعث شد که بفهمند پشت این مقاله قرار است اتفاقاتی روی دهد به همین دلیل راهپیمایی های ۱۸ و ۱۹ دی رقم خود که منجرب به شهادت گروهی از انقلابیون شد.

آیت الله ایمانی افزود: پس از آن اتفاقات شاهد روزهایی همچون ۲۹ دی در تبریز و ۱۰ فروردین یزد بودیم که اینگونه حرکت ها به پیروزی انقلاب منجرب شد.

وی تاکید کرد: همگان بدانند که بی حجابی و بی عفتی سوغات غرب و دشمان است زیرا امروز هم با استفاده از تمامی امکانات به دنبال از بین بردن حیاء و عفت در جامعه هستند تا از این طریق بتوانند دین و دینداری را مورد حمله قرار دهند.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: دعوت به بی حجابی توسط غربیان انجام می شود زیرا آنها هیچگاه دوست نبوده و نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =