در دولت تدبیر و امید چیزی جز بی تدبیری و نا امیدی ندیدیم

فعال دانشجویی استان البرز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: در دولت تدبیر و امید چیزی جز بی تدبیری و نا امیدی ندیدیم.

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از البرز؛ محمود یوسفی، نماینده بسیج دانشجویی البرز در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته بخش آسارا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری ظلم ستیز و استکبار ستیز همواره مورد هجوم ظالمان و مستکبران زیاده خواه بوده است، گفت: با عنایات خفیه و جلیله الهی و با استعانت از فرهنگ ایستادگی و ایثار و مقاومت که ریشه در فرهنگ عاشورا و هیهات من الذله ابی عبدالله دارد مانند کوه استوار مانده و از این تهاجمات سربلند و پیروز بیرون آمده است.

 

وی افزود: اما بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی که خاری در چشم کشورهای مزدور غربی و اروپایی بود جبهه ظلم و استکبار از پا ننشسته و با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران کشورمان را هشت سال درگیر نبردی ناعادلانه و نابرابر کرد.

 

یوسفی با بیان اینکه ملت سرافراز ما در اولین امتحان خود پس از انقلاب اسلامی سربلند شدند، گفت: اما جبهه باطل دست از توطئه و دسیسه برنداشته و در چند سال بعد فتنه ای دیگر را سازماندهی می کند. آری فتنه، فتنه منتظری است. کار به جایی می رسد که حضرت امام می فرمایند خدا مرگ من خمینی را برساند تا از دست تو منتظری راحت شوم.

 

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی که ۲۰ سال از عمر خود را پشت سر گذاشته بود حالا باید آماده فتنه ای دیگری شود و آن فتنه کوی دانشگاه است که کشور را در دوران ریاست جمهوری رئیس دولت اصلاحات وارد بحران جدیدی می کند.

 

یوسفی ادامه داد: این فتنه هم با عنایات خداوند متعال خنثی می شود و اما دقیقاٌ یک دهه بعد فتنه ای اتفاق می افتد که به بیان خود غربی ها اگر در هر کشور دیگری اتفاق می افتاد در کمتر از یک هفته منجر به براندازی و تغییر حاکمیت می شد.

 

نماینده بسیج دانشجویی البرز تصریح کرد: در فتنه ۸۸ برخی ها به خیال خام خود در صدد بودند تا ضربه نهایی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند و با تحلیل های نادرست خود گمان می کردند می توانند مردم را از نظام اسلامی جدا کنند؛ اما حرکت عظیم مردمی در نهم دی ماه چهره واقعی مردم را نشان داد.

 

وی گفت: وقایعی که در عاشورای ۸۸ اتفاق افتاد اثبات کرد کسانی که ادعای نقد جمهوری اسلامی را داشتند و با لباس اصلاحات داعیه دار پیشرفت کشور با تفکر غربی بودند در واقع با اسلام محمدی سر ستیز داشته و هدفشان حذف اصل ولایت فقیه است.

 

یوسفی خاطرنشان کرد: نهم دیماه شاخصی است که گفتمان اسلام انقلابی با اقتدار توصیف ناشدنی غلبه مشروعیت و حقانیت خود و بطلان مکاتب مادی مدرن دنیای ستم و استکبار را به اثبات رسانید و دعاوی دروغین لیبرال سرمایه داری غرب به رهبری آمریکا و نقشه های ویرانگر آن را که هویت و تمامیت و آزادی و استقلال یک ملت اصیل و متمدن را نشانه گرفته بود باطل گردانیده و این فتنه عظیم را نقش بر آب کرد.

 

وی ادامه داد: اما به تعبیر مقام معظم رهبری اگرچه فتنه ۸۸ صدمات و خسارات فراوانی برای جمهوری اسلامی به همراه داشت؛ اما برکات قابل توجهی هم از خود بر جای گذاشت.

 

نماینده بسیج دانشجویی البرز تصریح کرد: یاًس و نا امیدی دشمن از جدایی مردم از جمهوری اسلامی – ایجاد اتحاد و یکپارچگی بین مردم، مشخص شدن چهره برخی از مدعیان نظام و انقلاب، اثبات بی بصیرتی برخی از خواص و مهمتر از اینها بیمه شدن انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان زیاده خواه از برکات فتنه ۸۸ بود.

 

وی ادامه داد: در مرحله اول شما را نصیحت می کنیم که از بصیرت و آگاهی مردم انقلابی درس بگیرید و خود را به آغوش همیشه باز انقلاب و رهبری برگردانید. تجربه نافرجام برجام و شکست دیپلماسی آن به همه روشن اندیشان اثبات کرد که دل بستن به کدخدا و لبخند زدن به دشمن چه سرنوشتی دارد.

 

یوسفی گفت: کسانی که این روزها با دشمنان هم زبان شده اند و خواستار رفع حصر عاملان فتنه هستند خوب بدانند مردم انقلابی تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های امام و شهدا ایستاده اند و تا روزی که سران فتنه از مردم عذرخواهی نکرده و اعلام برائت نکرده اند اجازه هیچگونه عرض اندامی را به آنها نخواهند داد.

 

نماینده بسیج دانشجویی البرز در پایان گفت: در نهایت به عنوان نماینده قشر عظیم دانشجویان به دولت می گوییم که به جای دلخوش کردن به کدخدا به خدا دل ببندید و به جای سیاه نمایی و متهم سازی به فکر حل مشکلات اقتصادی، تورم، آسیب های اجتماعی، بیکاری جوانان، رکود و مواردی از این قبیل باشید که شاید به فضل الهی عاقبت بخیر شدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =