علیفر در اندازه‌ای نیست که درباره‌اش صحبت کنم/ در مورد محرومیت بازیکن‌مان تابع نظر فدارسیون هستیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: در مورد محرومیت بازیکن‌مان تابع نظر فدارسیون هستیم ولی به هر صورت ما بازیکنانی داریم که بتوانند جای بازیکن محروممان را پر کنند.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد صحبت‌های علیرضا علیفر، گزارشگر دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: من قبلاً حرف‌هایم را در این خصوص زده‌ام. او در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم.

وی درباره دیدار فردا (شنبه) تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ذوب‌آهن تیم خیلی سرسخت و قدرتمندی است. این تیم در هفته های اخیر هم نتایج خوبی را کسب کرده و شرایط بسیار خوبی دارد ولی چیزی که برای من اهمیت دارد، این است که بتوانیم ۳ امتیاز خانگی را به دست آوریم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تصریح کرد: در این دیدار ما با یک چهره هجومی در بازی حضور پیدا می‌کنیم که البته امیدوار هستم شرایط آب و هوایی هم اجازه این کار را بدهد.

کمالوند در مورد حضور مأموران ضد دوپینگ در دیدار گسترش و ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: برای من فرقی ندارد. آنها در بازی با پرسپولیس هم حضور داشتند.

وی در پایان، درباره محرومیت مسعود ابراهیم‌زاده در این دیدار گفت: در این خصوص ما تابع نظر فدارسیون هستیم ولی به هر صورت ما بازیکنانی داریم که بتوانند جای بازیکن محروممان را پر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 10 =