همکاری بین فدراسیون‌های ایران و آمریکا نعمتی گرانبها در ورزش است

اتحادیه جهانی کشتی نوشت:‌ در حالی که اختلافات سیاسی ۲ کشور ایران و آمریکا بالا گرفته است، همکاری بین فدراسیون‌های یک نعمت گرانبها در ورزش است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از اتحادیه جهانی کشتی، اتحادیه جهانی کشتی متعهد شده که فرصت رقابت کشتی‌گیران در تمام جهان را در بالاترین سطح مهیا کند. جام جهانی ۲۰۱۷ کشتی آزاد امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود، جایی که بسیاری از رخدادهای جهانی در آن اتفاق افتاده است.

در حالی که اختلافات سیاسی ۲ کشور ایران و آمریکا بالا گرفته است، همکاری بین ۲ فدراسیون یک نعمت گرانبها در ورزش است. کشتی‌گیران این کشورها همواره ارتباط بسیار خوبی با هم داشته و با عکس‌های زیبا و محبت آمیزی که گرفته شده می‌توانند بر اختلافات سیاسی غلبه کنند.

هر ۲ فدراسیون خواهان شرکت در این جام جهانی بوده و علاقه ‌مند به رفع این مشکلات هستند. ما بسیار مشتاقیم که این امتیاز باعث همکاری شده و وزارت امور خارجه ایران همکاری لازم را برای شرکت کردن آمریکا انجام دهد.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی نیز در این زمینه تصریح کرد: تلاش جهانی دوباره برگزار کردن کشتی در المپیک را دیدیم و تمام این قدرت و ثبات به خاطر تعصب، عشق و فداکاری ورزشکاران و طرفداران بوده است.

وی ادامه داد: ما از حمایت‌‌های آنان سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =