دلار افت کرد، اونس جهانی گران شد/ سکه همچنان تنها متقلب بازار + نمودار

بررسی بازار طلا، سکه و دلار نشان از آن دارد که در غیاب دلار، اونس جهانی، طای خام ۱۸ عیار و سکه امامی روند صعودی به خود گرفته است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در ادامه بررسی روند ارزش گذاری طلا، سکه و ارز طی هفته‌های گذشته، در بررسی هفته جاری که تنها چند ساعت از آن باقی مانده است، می‌توان گفت، آخرین قیمت اونس جهانی ۱۲۱۶ دلار و ۲۰ سنت، دلار ۳۸۲۴ تومان، طلای خام ۱۸ عیار ۱۱۴ هزار و ۴۸ تومان و سکه امامی ۱ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش گذاری شده‌اند.

اونس جهانیاونس جهانی هفته را با نرخ ۱۱۹۲ دلار و ۳۰ سنت آغاز کرد و این نرخ به دلیل تعطیلات آخر هفته میلادی در روز یکشنبه تکرار شد، نرخی که در طی معاملات روز دوشنبه با رشد به ۱۱۹۶ دلار و ۶۰ سنت رسید و این روند صعودی تا پایان روز سه شنبه ادامه داشت.
در طی معاملات روز چهارشنبه ارزش اونس روند نزولی به خود گرفت و ارزش ۱۲۰۸ دلار و ۸۰ سنت را انتخاب کرد که البته این نرخ در نهایت در روز پنج شنبه افزایش قیمت را برای خود برگزید و به نرخ ۱۲۱۶ دلار و ۲۰ سنت رسید.
در مجموع می‌توان گفت که اونس جهانی در طی یک هفته مد نظر روند صعودی به خود گرفته است.
دلار افت کرد، اونس جهانی گران شد/ سکه همچنان تنها متقلب بازار + نمودار
دلار آمریکاارزش دلار آمریکا در روز شنبه ۳۸۵۹ تومان به ثبت رسیده و در طی معاملات روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه روند نزولی به خود گرفته است و در پایان روز سه شنبه به ارزش ۳۸۲۱ تومان رسیده است.
در طی معاملات روز چهارشنبه ارزش دلار با رشد قیمت به ۳۸۲۶ تومان رسید که این قیمت آنچنان پایدار نبود و در طی معاملات روز پنجشنبه با افت ۲ تومانی به ۳۸۲۴ تومان رسیده است.
در مجموع این هفته برای دلار خیلی خوب نبود و با افت ۳۵ تومانی مواجه شده است.
دلار افت کرد، اونس جهانی گران شد/ سکه همچنان تنها متقلب بازار + نمودار
طلای خام ۱۸ عیارطلای خام ۱۸ عیار بر خلاف دلار و اونس که یک روند بدون دردسر را طی یک هفته پشت سر گذاشته‌اند، روند پرنوسانی را به خود می‌بیند، طلای خام ۱۸ عیار هفته را با نرخ ۱۱۳ هزار و ۹۶۷ تومان آغاز کرده و در روز یکشنبه این ارزش را تقویت کرد، ارزشی که در روز دوشنبه افت را تجربه کرده و در روز سه شنبه بار دیگر افزایش قیمت را در دستور کار خود قرار داد.
در طی معاملات روز چهارشنبه ارزش دلار روند نزولی به خود گرفت و بار دیگر در روز پنجشنبه گرانی مهمان بازار طلا شد.
در مجموع ارزش طلا در روز پنجشنبه نرخ ۱۱۴ هزار و ۴۸ تومان را برای خود انتخاب کرد و طی یک هفته ارزش طلای خام ۱۸ عیار رشد اندکی را به ثبت رسانده است.
دلار افت کرد، اونس جهانی گران شد/ سکه همچنان تنها متقلب بازار + نمودار
سکه تمام طرح امامیبررسی اجمالی روند ارزش گذاری سکه امامی نشان از آن دارد که تا حدودی سکه امامی از روی دست طلای خام ۱۸ عیار تقلب کرده اما شیب کلی ارزش گذاری طلا به سمت صعود بوده و گرانی را طی یک هفته به همراه داشته است.
ارزش سکه در روز شنبه ۱ میلیون و ۱۷۴ هزار تومان تعیین شده و این نرخ در روز یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه روند صعودی به خود گرفته و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه روند نزولی به جان سکه امامی افتاده است.
دلار افت کرد، اونس جهانی گران شد/ سکه همچنان تنها متقلب بازار + نمودار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =