کینه دشمنان از ملت ایران تاریخی است/ باور به ایستادگی در میان ملت ایران رمز ماندگاری است

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: کینه‌ای که دشمنان مستکبر از ملت ایران دارند تاریخی است و به واسطه شکست‌های مستمری است که از تفکر و اراده ملت ایران خورده‌اند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام سید عباس تقوی شنبه شب در نشست جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان هرمزگان اظهار کرد: شکست‌های تاریخی استکبار از ملت ایران و تفکر برآمده از ملت ایران در سطح جهان موجب کینه تاریخی آنان با ملت ایران شده و هیچگاه جز به شکست مردم ایران راضی نمی‌شوند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی، درس ایستادگی به ملت‌های منطقه و ملت‌های آزاده جهان داد، افزود: دلیل اصلی به راه انداختن جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران و بدنبال آن نبرد فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی نیز بخاطر آن است که نمی‌خواهند الگویی از یک ملت ایستاده بر روی پای خود را در جهان در پیش روی ملت‌ها ببینند.

امام جمعه موقت بندرعباس تأکید کرد: بزرگ‌ترین خیانت را به انقلاب اسلامی کسانی وارد می‌کنند که با چپاول، اختلاس و بی‌توجهی به آرمان‌های اصیل انقلاب، دست به زراندوزی می‌زنند و به اعتماد ملت ایران به انقلاب و نظام جفا می‌کنند.

تقوی گفت: باور به ایستادگی در میان ملت ایران رمز ماندگاری ما در جهان امروز است و نسل جوان امروز ما باید با فداکاری‌ها، مجاهدت‌ها و ایثار بی‌پایان شهدا و امام راحل و همه رزمندگان دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شود و بداند میراث‌دار چه سرمایه عظیمی است.

وی ادامه داد: امروز وضعیت کشورهای همسایه ایران گواهی بر حقانیت راه پاک و با ارزشی است که ما تا به امروز طی کرده‌ایم. راهی که در آن، ملت ایران با نثار خون پاک هزاران شهید گلگون‌کفن سبب امنیت و آرامش امروز کشور شده‌اند و هیچ قدرتی نیز قادر به ضربه زدن به امنیت پایدار کشورمان نیست.

امام جمعه بندرعباس، رسالت دانشجویان دانشگاه‌ها را در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به معنویت، تمرکز بر دروس دانشگاهی با رویکرد رشد علمی کشور، کاربردی‌سازی علوم و تلاش برای اعتلای نام ایران اسلامی در سراسر دنیا عنوان و تصریح کرد: نگاه همه شهدا و امام شهدا به رفتار و کردار امروز ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =