موسوی: از نتیجه راضی هستم، اما از عملکردم نه/ برای طلا به ترکمنستان رفته بودم

دارنده مدال نقره دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه‌برداری آسیا گفت: امسال برای کسب مدال طلا به ترکمنستان رفته بودم، اما اتفاقاتی افتاد که نشد.

سید ایوب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکردش در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا گفت: شرایط خوبی داشتم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم. سال گذشته در ۸۵ کیلوگرم وزنه زده بودم و امسال به دسته ۹۴ کیلوگرم آمدم؛ برای طلا به ترکمنستان رفته بودم، اما اتفاقاتی افتاد که نشد.

وی ادامه داد: اگر حرکت آخر یک ضرب را می‌زدم، در دوضرب راحت‌تر و با استرس کمتری کار می‌کردم. بعد از مهار وزنه ۲۰۶ کیلوگرمی در حرکت دوم دوضرب، فاصله کمی برای استراحت داشتم؛ یک دقیقه زمان کمی بود و نتوانستم به خوبی نفس‌گیری کنم.

دارنده مدال نقره دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه‌برداری آسیا تصریح کرد: وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی را در تمرینات زده بودم و اگر زمان کافی برای استراحت داشتم حتماً این وزنه‌ را هم بالای سر می‌بردم. از نتیجه راضی هستم، اما از عملکردم نه؛ البته امسال اولین حضورم را در این دسته تجربه می‌کردم و با گذشت زمان پخته‌تر خواهم شد.

موسوی درباره حضورش در بازی‌های کشورهای اسلامی و اینکه آیا فاصله کم تا آغاز آن رقابت‌ها به او ضربه نمی‌زند، گفت: بدنم آماده است و با یک ریکاوری مناسب می‌توانم برای آن مسابقات هم آماده شوم. باید در این مدت مراقب باشیم و تمرینات را با احتیاط پیگیری کنیم. فکر می‌کنم با توجه به حضور وزنه‌برداران کشورهای مسلمان اروپایی سطح این مسابقات هم بالا باشد. حضور و کسب نتیجه در این رقابت‌ها می‌تواند مقدمه‌ای برای حضوری موفق در مسابقات جهانی باشد.

وی عنوان کرد: البته وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی برای مسابقات جهانی وزنه کمی است و باید رکوردم را حداقل به ۲۲۰ کیلوگرم برسانم و در یک ضرب هم حداقل باید تا ۱۷۵ کیلوگرم بالا بروم. زمان خوبی تا آغاز مسابقات جهانی داریم و تلاش می‌کنم تا آن زمان به رکوردهایی در سطح سکوی جهانی دست پیدا کنم.

موسوی درباره رقبایش در این دسته گفت: رقابت در میدان جهانی سخت است و تمام رقبا آماده هستند؛ البته سهراب مرادی قهرمان المپیک نیز در تیم ما حضور دارد و تمرین در کنار او کار را برای من راحت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + شانزده =