چهار نماینده ایران برای صعود به دیدار نهایی تلاش می‌کنند

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های موی تای قهرمانی جهان در حالی امروز چهارشنبه در بلاروس برگزار می‌شود که چهار نماینده ایران برای صعود به دیدار نهایی به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی مسابقات موی تای قهرمانی جهان بعد از یک روز استراحت موی تای کاران، از امروز پیگیری خواهد شد و با برگزاری ۲۶ مبارزه، نفرات راه یافته به دیدارهای نهایی اوزان مختلف معرفی خواهند شد که تیم اعزامی کشورمان چهار نماینده در این مرحله دارد. 

مرتضی سرداریان در وزن ۴۸- کیلو گرم برای دیدار مقابل «زوبیر بارین»  از ترکیه به روی  رینگ می رود. مجید هاشم بیگی در وزن ۸۱- کیلو مقابل که با شکست  «موچت نانک» از ترکیه به این مرحله رسیده، «سارانون گلومپان» از تایلند را پیش رو دارد.

سینا کریمیان در وزن ۹۱- کیلوگرم «جاکوب کلودا» از جمهوری چک را پیش رو دارد و ایرج عزیز پور هم در وزن ۹۱+ کیلوگرم به مصاف «آندری هراسیمچوک» از کشور میزبان یعنی بلاروس می رود. نماینده سنگین وزن کشورمان برای رسیدن به این مرحله «شلیپوف» از روسیه را شکست داده بود. 

سمیه خزایی، مستانه سیف آبادی، کاوه سلیمانی، علی زرین فر، حسین مهدیزاده، ایوب ساکی و علی تلکو از تیم ملی کشورمان روزهای قبل با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات خارج شده اند.

مسابقات موی تای قهرمانی جهان با حضور بیش از ۳۰۰ رزمی کار از ۱۰۵ کشور جهان به میزبانی بلاروس در مینسک جریان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یک =