برادران هندبالیست سنندجی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند

سنندج – شاهو و کامران نصرتی دعوت دو برادر هندبالیست پرافتخار سنندجی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و انتخابی جهانی به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشور دعوت شدند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشور با حضور برترین ورزشکاران سراسر ایران از روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز می شود.

این اردو برای حضور مقتدرانه ملی پوشان در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و انتخابی جهانی ۲۰۱۹ آلمان، دانمارک برگزار می شود.

شاهو و کامران نصرتی دو برادر هندبالیست پرافتخار سنندجی نیز با دعوت کادر فنی فدراسیون زیر نظر مربیان تیم ملی در این مرحله از اردو حضور دارند و به تمرینات آمادگی خود می پردازند.

شاهو نصرتی هندبالیست سنندجی حضور در بازی های آسیائی اینچئون را در کارنامه خود دارد و در آذرماه سال ۹۴ نیز در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ریو در کشور قطر حضور یافت و موفق شد با نقش آفرینی موثر و کارساز مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کند و یکی از بازیکنان  لژیونر ایرانی در تیم استوا بخارست رومانی به شمار می رود.

کامران نصرتی نیز عناوین مختلف رقابت های آسیائی، بین المللی و کشوری در رده های سنی جوانان و بزرگسالان را تا کنون بدست آورده است و در رقابت های لیگ برتر سال ۹۵ به عنوان آقای گل و برترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

همچنین در سال ۲۰۱۰ در رده سنی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور امارات عنوان نخست کرد و همراه با دیگر ملی پوشان جایگاه اول را بدست آورد و در رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ در کره جنوبی در جایگاه سوم ایستاد و حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۱ جوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

گفتنی است، در نخستین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشور ۵۱ بازیکن حضور دارد و در قالب دو گروه در استان اردبیل و شهرستان مشکین شهر از روز ۲۷  اردیبهشت تا ۴ خرداد ماه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سه =