بشار اسد: مسأله شهروندان ربوده شده دغدغه اصلی حکومت سوریه است

رئیس جمهور سوریه اعلام کرد که جامعه سوریه به دلیل ربوده شدن و مفقود شدن شهروندان سوری در بحرانی اجتماعی به سر می برد و این موضوع دغدغه جدی حکومت سوریه محسوب می شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سانا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه با ۳۴ شهروند سوری که به تازگی از چنگ تروریست ها آزاد شده اند، دیدار کرد.

بشار اسد در این دیدار تصریح کرد: جامعه سوریه به دلیل ربوده شدن و مفقود شدن شهروندان سوری در بحرانی اجتماعی به سر می برد و این موضوع دغدغه جدی حکومت سوریه محسوب می شود. به همین دلیل نیز برای آزادی این افراد در کنار ارتش و نیروهای مسلح فعالیت می کنیم.

وی افزود: اقدامات تروریست ها از جمله کشتار و ربودن شهروندان و شکنجه آن ها به بدترین شکل ممکن، در مقاومت افراد ربوده شده تاثیری نداشته است. تا زمانی که تمام افراد ربوده شده آزاد نشوند و امنیت به سوریه باز نگردد، خوشحالی ما تکمیل نمی شود.

پیش از این یک منبع نظامی تاکید کرد: ارتش سوریه ۳۴ شهروند سوری را که در منطقه برزه دمشق از سوی تروریست ها ربوده شده بودند، آزاد کرد. این شهروندان از شش ماه تا سه سال گروگان تروریست ها بودند و در میان ربوده شدگان دو زن نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =