معارضان در بدترین وضعیت خود هستند/حمایت سعودی ها خوب و گسترده است

«ریاض حجاب» اعلام کرد که معارضان در بدترین شرایط و حالت خود هستند و معارضان باید با استفاده از فرصت ایجاد مناطق امن در سوریه، حضور خود را در عرصه میدانی تقویت کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «ریاض حجاب» رئیس هیأت عالی معارضان سوری اعلام کرد که معارضان در بدترین شرایط خود به سر می برند.

وی در همین راستا تصریح کرد: من از اقدامات معارضان سوری انتقاد می کنم. در حقیقت معارضان در بدترین شرایط و حالت خود هستند و برای پیشبرد مرحله کنونی آمادگی ندارند و اختلاف نیز دارند. هیأت عالی معارضان ریاض از گروه های مختلفی تشکیل شده و همین موضوع نیز بر فعالیت های آن تاثیر می گذارد.

ریاض حجاب افزود: ماه گذشته در واشنگتن بودم و با مقامات مربوط به پرونده سوریه در کنگره و وزارت خارجه آمریکا دیدار کردم. طبق آنچه من در این دیدارها متوجه شدم، اولویت آمریکا مبارزه با تروریسم! و ایجاد مناطقی امن برای جلوگیری از نفوذ ایران! و پس از آن نیز انتقال سیاسی در سوریه است. ما از حمایت سعودی ها نیز تمجید می کنیم؛ این حمایت ها خوب و گسترده است.

وی در پایان عنوان کرد: معارضان باید از روند ایجاد مناطق امن در سوریه استفاده کرده و حضور خود را در عرصه میدانی تقویت کنند. معارضان نمی توانند در فرانسه، ترکیه و یا کشور دیگری اقامت کنند بلکه باید کنار مردم سوریه باشند و با رنج های آنها زندگی کنند! ایجاد مناطق امن فرصتی طلایی برای معارضان سوریه محسوب می شود که باید از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هشت =