قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ در کاخ کرملین برگزار می‌شود

مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام‌جهانی روسیه از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ در کاخ کرملین خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت کمیته سازماندهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، آلکسی سوروخین، مدیر اجرایی این سازمان در مورد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهیای برگزاری در ماه نوامبر است اما روسیه آمادگی انجام مراسم دیگری را در کاخ کرملین به لحاظ پرستیژ و موقعیت این مکان دارد.

وی ادامه داد: قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در روز اول ماه دسامبر سال جاری میلادی ( ۱۰ آذر ۱۳۹۶) در کاخ کرملین برگزار خواهد شد. البته سازماندهی این مراسم در کاخ کرملین بسیار سخت است اما ارزش برگزاری در چنین مکانی با توجه به نگاه بسیاری از اهالی فوتبال در سراسر جهان را دارد. باید محیط اطراف را برای پخش‌کنندگان تلویزیونی فراهم کنیم که به اندازه کافی دشوار و سنگین است، البته ما باید با دولت برای برگزاری مراسم قرعه‌کشی در کرملین به توافق برسیم.

سوروخین از تلاش برای تعیین تعداد بلیت‌های نوع چهارم دیدارهای جام‌جهانی ۲۰۱۸ برای هواداران کشور میزبان خبر داد که نسبت به سایر بلیت‌های تعریف‌شده از سوی فیفا ارزان‌تر هستند.

حداقل قیمت بلیت‌ نوع چهارم ۱۲۸۰ روبل روسی (معادل ۸۰ هزار تومان) است که پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۱۸ قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =