نام این کشتی‌گیران نوجوان را به یاد داشته باشید!/ استعدادهایی داریم که می‌توانند قهرمانی جهان و المپیک شوند

مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: ما استعدادهای خیلی خوبی داریم که می‌توانند قهرمان جهان و المپیک شوند و باید از همین الان اسم آنها را در خاطر داشت!

صادق گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص قهرمانی آزادکاران نوجوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما پنج شش ماه تلاش کردیم که سومی سال گذشته را بهتر کنیم که این اتفاق هم افتاد و بچه‌ها کشتی‌های خوبی را گرفتند. البته در این رده سنی گاهی اشتباهاتی هم به وجود می‌آید و باعث شد تا تعداد طلاها از شش به چهار برسد اما در کل روند رو به رشدی داشتیم و حالا تمام هدف مان این است که هشتمی مسابقات جهانی سال گذشته را جبران کنیم و امسال در یونان به موفقیت برسیم.

وی درباره این که ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کار راحتی داشته یا نه افزود: ما کار سختی داشتیم چون اکثر کشتی‌گیران صغرسنی دارند! ضمن این که تیم‌هایی مانند قزاقستان، ازبکستان، کره جنوبی و ژاپن هم خیلی دارند روی کشتی کار می‌کنند.

گودرزی درباره آینده کشتی‌گیران نوجوان، خاطرنشان کرد: ما استعدادهای خیلی خوبی داریم که می‌توانند قهرمان جهان و المپیک شوند و باید از همین الان اسم آنها را در خاطر داشت!

وی در خصوص حضور رضا یزدانی در تمرین نوجوانان یادآور شد: رضا یزدانی محبت کرد و قبل از اعزام ما به مسابقات قهرمانی آسیا در تمرینات حاضر شد و به بچه ها روحیه داد. خودش هم که خدا را شکر بهتر شده و تمریناتش را از سر گرفته است.

مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران درباره شرایط تیم ملی در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس، گفت: ما شانس روی سکو رفتن داریم اما نکته این است که ترکیب ما جوان شده و نباید انتظار بیش از حد داشته باشیم. اگر به کادر فنی و بچه‌ها فرصت کافی داده شود، فکر می‌کنم که ما تیمی خواهیم داشت که تا المپیک در چند میدان جهانی شرکت کرده و کسب تجربه کرده است تا در المپیک با مشکل مواجه نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =