هروی: هدف ما کسب حداکثر سهمیه در بازی‌های جهانی اسپانیا است/ امیدوارم باز هم امانتدار خوبی باشم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تمام هم و غم ما این است در مسابقات جهانی اسپانیا حداکثر سهمیه‌ را کسب کنیم.

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تمدید قرارداد خود از سوی فدراسیون کاراته تا پایان مسابقات جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: باید از مسئولان فدراسیون کاراته  تشکر کنم. فرجی و آشوری نشان دادند دغدغه آنها حضور قدرتمند کاراته ایران در المپیک است و مسیر این حضور قدرتمند نیز کسب نتایج در خور توجه در بازی‌های آسیا و مسابقات جهانی اسپانیا در سال ۲۰۱۸ است. امیدوارم جامعه کاراته، پیشکسوتان و قهرمانان سابق مانند گذشته به من کمک کنند تا نتایج و اتفاقات درخشان سالیان اخیر تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: در سال ۲۰۱۸ مسابقات لیگ جهانی کاراته وان را نیز در پیش داریم که از حضور در این مسابقات دو هدف و برنامه‌ریزی داریم. هدف اول ما نگاه به عنوان رویدادهای تدارکاتی برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ است و هدف دوم نیز کسب امتیازات برای تثبیت صدرنشینی در اوزان مهدی‌زاده و گنج زاده و همچنین حمله به جمع نفرات بالانشین در اوزان دیگر. شنیده‌ایم نفرات سکونشین مسابقات جهانی سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک را کسب خواهند کرد و با توجه به این شرایط تمام هم و غم ما این است در مسابقات جهانی اسپانیا حداکثر سهمیه‌ها را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته ایران با تاکید بر حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا عنوان کرد: بازی‌های آسیایی برای مسئولان ورزش کشور بسیار مهم است و کاراته نیز نشان داده در روزهای سخت به داد ورزش کشور می‌رسد. خدا را شکر فدراسیون کاراته بستری را فراهم کرده تا تیم ملی به خوبی برنامه‌های خود را انجام دهد و امیدوارم با این تفسیر باز هم موفقیت برای کاراته کشورمان کسب شود. مسلما این موفقیت نیز به همدلی احتیاج دارد و همانطور که در دو سال گذشته همه پشت تیم ملی بودند امیدوارم باز هم این حمایت تداوم داشته باشد.

هروی گفت: موفقیت‌های دو سال اخیر کاراته نیز یک شبه به دست نیامده و فرآیند تلاش‌های چهل و چند ساله کاراته ایران بوده است. همانطور که بارها تاکید کردم در سالیان اخیر میراث‌‌دار کاراته ایران بودم و امیدوارم باز هم بتوانم به خوبی از این امانت محافظت کنم و در پایان سال ۲۰۱۸ در بازی‌های آسیایی موفق و در بازی‌های جهانی نیز حداکثر سهمیه را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از نوربخش، رئیس سازمان تامین اجتماعی تشکر کنم که شرایط را برای همکاری من با تیم ملی کاراته فراهم کرده و امیدوارم با درخشش کاراته ایران به خوبی جواب محبت‌های او را داده باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =