فدراسیون تکواندو برنامه خود را اعلام کند

فدراسیون جهانی در حالی برنامه رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک نوجوانان را اعلام کرده که در ایران خبری از برگزاری رقابتهای انتخابی و اردوهای آماده سازی نیست.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، نزدیک به یک سال دیگر آرژانتین میزبان بازیهای المپیک نوجوانان است. فدراسیون جهانی تکواندو تونس را میزبان رقابتهای انتخابی برای حضور در این بازیها اعلام کرده است. بر همین اساس دوازدهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان و رقابتهای انتخابی المپیک ۱۷ تا ۲۱ فروردین ماه در تونس برگزار خواهد شد. 

این برنامه در حالی اعلام شده که فدراسیون تکواندو تاکنون برنامه ای برای حضور در این مسابقات را اعلام نکرده است. نکته مهمتر اینکه با مربیانی هم در خصوص پذیرفتن هدایت این تیم صحبتی نشده است. 

شورای فنی فدراسیون تکواندو نیز که قرار بود آئین نامه های مرتبط را تنظیم و تصویب کند، چند ماهی است به کلی جلسه ای را برگزار نکرده است. شورایی که اواخر سال گذشته برای انتخاب کادر فنی و نظارت بر امور تیم ملی تشکیل شده بود، رفته رفته به دست فراموشی سپرده شده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که کمیته ملی المپیک طی هفته جاری از ۱۲ فدراسیونی که قرار است تیم های خود را روانه آرژانتین کنند دعوت کرده تا برنامه های خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کنند. باید منتظر ماند و دید آیا تکواندو برای رقابتهایی که نزدیک به چهار ماه دیگر در تونس برگزار می شود، برنامه ای دارد یا خیر؟

تکواندو آذرماه پرترافیکی را پیش رو دارد. مسابقات انتخابی گرنداسلم، مرحله نهایی گرندپری، جام جهانی و اولین دوره رقابتهای گرند اسلم و متعاقب آن انتخابات فدراسیون، به نظر می رسد همین برنامه های فشرده و بخصوص آخری آن ذهن مسئولان فدراسیون تکواندو را به قدری مشغول کرده که از المپیک جوانان غافل مانده اند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =