حمایت کاپلو از آنچلوتی برای هدایت تیم ملی ایتالیا

سرمربی سابق تیم ملی انگلیس معتقد است آنچلوتی فرد مناسبی برای هدایت تیم ملی ایتالیا است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی ایتالیا در بازی رفت مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ با یک گل مغلوب سوئد شد. 

گفته می شود جایگاه جامپیرو ونتورا بر روی نیمکت آتزوری ها بیش از پیش متزلزل شده و حتی در صورت راهیابی ایتالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ او از سمت خود برکنار خواهد شد.
از فابیو کاپلو و کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه های جانشینی ونتورا نام برده می شود.

اما در این شرایط فابیو کاپلو از مربیگری در تیم ملی کشورش کنار کشید و ضمن انتقاد از عملکرد ایتالیا برابر سوئد کارلو آنچلوتی را گزینه مناسبی برای هدایت لاجوردی پوشان دانست.
او به Quotidiano Sportivo گفت: “من وظیفه خود را با تیم های ملی انجام داده ام.”

“آنچلوتی در سن مناسب است، دارای تجربه خوبی است و تنها کارهایی مثل این را برای کامل شدن از دست داده است.”

سرمربی بایرن مونیخ پس از اینکه از بایرن مونیخ اخراج شد، مربی آزاد محسوب می شود اما او را با نیمکت میلان مرتبط می دانند، در عین حال کارلتو گفته است می خواهد بقیه فصل را استراحت کند.

کاپلو درباره دیدار ایتالیا و سوئد گفت: ” تقریبا به نظر می رسد که ما به یک حریف تهاجمی عادت نداریم. سوئدی ها همواره اینطور بوده اند. ما بازیکنان سوئدی را در ایتالیا بخاطر قدرت بدنی آنها استخدام می کنیم، اما نیلس لیدهولم و همکارانش تکنیک خوبی را نشان دادند. من از بازیکنان ایتالیا شگفت زده شدم.

“ما بخاطر دفاعمان معروف هستیم، اما برای دفاع باید بررسی کرد که چه تیمی در مقابل شماست. اگر شما سازماندهی شده باشید، می توانید سرخیو راموس یا کریستیانو رونالدو را متوقف کنید.

سرمربی سابق تیم ملی روسیه افزود: اگر ایتالیا موفق به راهیابی به جام جهانی نشود، فاجعه خواهد بود. من حتی سال ۱۹۵۸ ،تنها دوره ای که ایتالیا به جام جهانی نرفت را نمیتوانم به یاد بیاورم، آن زمان من ۱۲ ساله بودم.

“مشکل فوتبال ایتالیا این است که ما همیشه وقتی که اوضاع بد پیش می رود می توانیم بهانه تراشی کنیم.اگر تمام جنبش فوتبال، که شروع آن از آکادمی نوجوانان است ، نمی تواند پایه های قوی تولید کند، پس چگونه آلمانی ها این کار را انجام می دهند؟ در عوض، ما همچنان بازیکن های بیشتری از خارج از کشور وارد می کنیم. این فقط یک کسب و کار برای ما شده است. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =