بسیج در جهان به یک الگو تبدیل شده است

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: بسیج فقط محدود به جغرافیای جمهوری اسلامی نیست، بلکه در همه جای دنیا بسیج به‌عنوان یک الگو و تفکر در انجام کارهای مردمی مطرح شده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در حاشیه دیدار از خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایام محرم و صفر یکی از برکات عمده اسلام است، اظهار کرد: امام راحل فرمودند آن‌چه امروز داریم از محرم و صفر است و نظامی که هم‌اکنون ما در آن زندگی می‌کنیم، ساختار اصلی آن برگرفته از دین مبین اسلام است.
وی با تأکید بر اینکه موضوعاتی که در جهان اسلام رخ می‌دهد، یک سوی آن نظام کفرو باطل و در طرف دیگر آن نظام حق قرار دارد، عنوان کرد: سخنان اخیر سران استکبار در تروریست خواندن مردم ایران، نشان‌دهنده قدرت نظام جمهوری اسلامی و هراس آن‌ها از این قدرت است، زیرا استکبار از ابتدا به‌دنبال این مسئله بود که قدرت اول جهان باشد، اما امروز اسلام این معادله را بر هم زده است.
فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) اضافه کرد: تمامی نقشه‌ها و هزینه‌هایی که استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها انجام داده، برباد رفته است و امروزه شاهد شکست‌های پیاپی آن‌ها در منطقه و جهان هستیم و این موضوع به‌علت قدرت جمهوری اسلامی در منطقه است.
اکبری با بیان اینکه تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی یکی از الطاف الهی است، خاطرنشان کرد: قدرت بسیج در جهان فراگیر شده است و می‌توان گفت بسیج فقط محدود به جغرافیای جمهوری اسلامی نیست، بلکه در همه جای دنیا بسیج به‌عنوان یک الگو و تفکر در انجام کارهای مردمی مطرح شده است.
وی با تأکید بر اینکه بسیج با وجود مردم معنا پیدا می‌کند، افزود: اکثر برنامه‌های بسیج توسط مردم اداره می‌شود و ما در برنامه‌های پیش‌روی بسیج نیز به‌نبال مردمی کردن آن هستیم.
 فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند هرکس دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی است، بیان کرد: جهت گرامیداشت هفته بسیج، برنامه‌های ویژه‌ای فراتر از سال‌های گذشته پیش‌بینی شده است.
اکبری در پایان اضافه کرد: مردم چهارمحال و بختیاری ولایت‌پذیری خود را در عرصه‌های مختلف از جمله بیعت با رهبر کبیر انقلاب در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب و اعلام انزجار از “بختیار” نخست‌وزیر وقت، هشت سال جنگ تحمیلی، تلاش در جهت ایجاد امنیت پایدار و دیگر زمینه‌ها به‌خوبی اثبات کردند و در دوران دفاع مقدس تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع) در صحنه مبارزه رزمی با دشمن همیشه سرافراز بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =