کشف سلاح‌های ساخت «ناتو» و رژیم صهیونیستی در انبارهای داعش در دیرالزور سوریه

ارتش سوریه که در حال پاکسازی روستاهای اطراف شهر المیادین است امروز زاغه‌های مهماتی از داعش کشف کرد که در آن سلاحهای اسرائیلی و ساخت ناتو وجود داشت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ریف دیرالزور همچنان در حال پاکسازی منطقه «المیادین» هستند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای مقاومت امروز در اثنای پاکسازی روستاهای «الصالحیه، الدویر، الکشمه و صبیخان» در جنوب شرق المیادین و فراهم سازی مقدمات بازگشت ساکنان این مناطق انبارهای سلاح متعلق به گروه تروریستی داعش را کشف و ضبط کردند.

این انبارها حاوی مقادیر زیادی سلاح، مهمات، مواد شیمیایی و منفجره و کمربندهای انفجاری بود و در میان این مهمات، سلاحهای ساخت رژیم صهیونیستی و  سازمان «ناتو» دیده می‌شود.

در انبار روستای الصالحیه، گلوله های «آر.پی.جی» و در روستای الدویر سکوهای پرتاب خمپاره، در  انبار سوم کمربندهای انفجاری و در انبار چهارم نارنجهای ساخت اسرائیل و خمپاره اندازهای ساخت ناتو در سال ۲۰۰۹ کشف و ضبط شده است.

در انبار روستای صبیخان، ۶۰ هزار تیر فشنگ و بشکه های حاوی مواد شیمیایی و در انبار روستای الکشمه موشکهای ضد تانک یافت شده است.

نیروهای سوری در ۲۸ ماه میلادی گذشته انبارهای مواد شیمیایی و تجهیزات جنگی را در روستای «محکان» واقع در شمال شهر المیادین کشف کردند که متعلق به داعش بود.

 

 

انتهای پیام/


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 3 =