فسخ قرارداد ویلموتس با کمترین هزینه

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فسخ قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران با کمترین هزینه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از ایرنا در حالی که روز گذشته عنوان شد که ویلموتس به زودی قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران فسخ خواهد کرد، اما این مربی روز گذشته با انتشار پیامی عنوان کرد که هنوز قراردادش را با تیم ملی فسخ نکرده است.

امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران در مورد آخرین وضعیت قرارداد ویلموتس گفت: افشای قرارداد در شرایط کنونی امکان پذیر نیست و از طرفی فدراسیون نمی‌تواند در این شرایط تمام گمانه‌زنی‌ها را تایید و تکذیب کند.

وی افزود: ویلموتس مربی خوبی است و نمی‌توان او را زیر سوال برد. او فردی بود که امسال نوزدهمین مربی برتر دنیا شناخته شد و نسل جدیدی را در فوتبال بلژیک ایجاد کرد. او برای تیم ملی گزینه خوبی بود، اما در فوتبال پیش می‌آید که مربی‌ای نتواند موفق ظاهر شود. برای مثال می‌توان به هکتور کوپر، مربی که در والنسیا نتایج خیلی خوبی گرفت، اما در ازبکستان ناموفق بود، اشاره کرد. مارچلو لیپی در چین اخراج شد. این مسائل در فوتبال پیش می‌آید.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال در صورت فسخ قرارداد ویلموتس ضرر هنگفتی را باید پرداخت کند، اضافه کرد: طی دو روز آینده بسیاری از مسائل روشن خواهد شد و در این باره اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، اما به هیچ وجه این‌طور نیست که فدراسیون ضرر و زیاد هنگفتی را پرداخت کند.

وی تاکید کرد: فسخ قرارداد ویلموتس با کمترین هزینه انجام می‌شود و جای نگرانی در این باره نیست. از طرفی تیم ملی هنوز هم ۴ بازی حساس را پیش رو دارد که باید در این مسابقات بهترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. همه از جمله رسانه‌ها باید در کنار هم باشیم تا بهار تیم ملی فرا برسد.

از برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی و سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان جدی‌ترین گزینه جایگزینی ویلموتس در تیم ملی یاد می‌شود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 12 =